Carrefour a încheiat un parteneriat cu Cărturești pentru amplasarea unor insule de carte în 16 hipermarketuri

Carrefour România a încheiat un parteneriat cu Cărturești pentru implementarea unui proiect ce vizează amplasarea unor insule de carte în magazinele retailerului din România, continuând demersul retailerului francez de sprijinire a business-urilor românești. Proiectul se derulează în 16 hipermarketuri din țară, unde clienții pot alege dintr-o selecție extinsă ce cuprinde 1.000 de volume și peste 50.000 de titluri consacrate la nivel internațional, dar și titluri aparținând unora dintre cei mai apreciați scriitori români. 

carturesti

Proiectul a fost implementat în trei orașe

În 2021, proiectul derulat în parteneriat cu Cărturești a fost implementat în trei orașe cheie care leagă zone importante ale țării: Muntenia – București, Moldova – Iași, Transilvania – Cluj. Pentru anul în curs, cei doi parteneri și-au consolidat amprenta locală prin extinderea proiectului la nivel național în două direcții. Astfel, în funcție de dimensiunea hipermarketurilor, clienții pot alege dintre 250 de titluri, reprezentative magazinelor mai mici, și peste 1.000 de titluri, în cadrul magazinelor mari.

Parteneriatul cu Cărturești ne onorează și ne întărește poziția de susținători ai business-urilor românești cu o puternică amprentă locală in-store, ajutându-ne să oferim clienților noștri o experiență la cumpărături de tipul shop-in-shop. În acest sens, încă din faza timpurie a parteneriatului, ne-am concentrat pe dezvoltarea sa la nivel național, reușind să reproducem dichisul librăriilor Cărturești în cele 16 hipermarketuri Carrefour din România cuprinse în proiect”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Carrefour este în topul vânzărilor de cărți

Astfel, clienții Carrefour au acces la o varietate de titluri de carte curatoriată, de la rafturi cu cărți de ficțiune, dezvoltare personală până la titluri de business și istorie. Prezența librăriilor Cărturești a poziționat cele 16 hipermarketuri Carrefour din întreaga rețea de peste 370 de magazine deschise la nivel național în topul vânzărilor pe categoria de cărți pentru adulți.

De ani buni Cărturești merge unde este nevoie de el. Prin proiectele noastre am încercat întotdeauna să fim acolo unde sunt și cititorii noștri: în librării stradale și în centre comerciale, în capitală și în cât mai multe orașe din țară, în centrul istoric, dar și în Piața Obor. Ne bucurăm de colaborarea cu Carrefour, care ne permite să îi surprindem și să le facem ziua mai frumoasă celor care ies la cumpărături.

Unele dintre cele 16 insule de carte din hipermarketurile Carrefour ne dau șansa  întâlnirii cu cititorii din orașele în care nu avem încă librării deschise, lucru care ne bucură foarte mult. Credem că hrana pentru minte este la fel de importantă ca cea pentru trup, așa că imaginea unui coș zilnic de cumpărături în care cărțile stau alături de pâine, lapte, fructe și legume nu poate decât să ne entuziasmeze. Cartea ar trebui să fie printre produsele de bază și sperăm să convingem cât mai multă lume de asta,” a adăugat Ana Niculescu, reprezentant Cărturești.

Titlurile care se vor regăsi în magazine

Printre cele mai apreciate titluri românești se află și cartea lui Mihai Morar și a Părintelui Necula, Despre sensul vieții, care conduce topul vânzărilor de carte românească. Titlurile autorilor români, precum Neagu Djuvara, Ioana Pârvulescu, Aurelia Marinescu, sau cele internaționale, semnate de către James Clear, Colleen Hoover, Walter Tevis înregistrează, de asemenea, vânzări solide.

Pe tot parcursul acestei luni, clienții Carrefour sunt invitați să descopere cartea lunii august: O vară italiană, de Rebecca Serle, și să se bucure de un discount de 20% la achiziționarea ei. Mai mult, în perioada 09.08.2022 – 16.08.2022, clienții pot beneficia de promoția 2+1 cadou. La oricare trei cărți din Colecția Cărturești cumpărate din magazinele Carrefour, clienții vor plăti doar două, cartea cu prețul cel mai mic fiind oferită cadou.

Spațiile Cărturești sunt disponibile în hipermarketurile Carrefour localizate în:

  • București, adresele:

Mega Mall, Bulevardul Pierre de Coubertin, nr. 3-5;

Unirii, Bulevardul Corneliu Coposu, nr. 2;

Corbeanca, DN1 Value Center, Șoseaua București-Ploiești, km 20, loc. Balotești;

Berceni, Bulevardul Metalurgiei, nr. 12-18;

Băneasa, Centrul Comercial Feeria, Șoseaua București-Ploiești 44A;

  • Sfântu Gheorghe, adresa: Str. Lunca Oltului 31-35;
  • Brașov, adresa: Bulevardul 15 Noiembrie, nr. 78;
  • Ploiești, adresa: str. Piața 1 Decembrie 1918, nr. 4i;
  • Bârlad, adresa: Bulevardul Republicii, nr. 320:
  • Cluj, adresa: Str. Avram Iancu, nr. 492-500, Florești;
  • Iași, adresele:

Centrul Comercial Felicia, str. Bucium, nr. 36;

Centrul Comercial Era, șoseaua Păcurari, nr. 121;

  • Constanța, adresa: Bulevardul Tomis, nr. 391;
  • Galați, adresa: Bulevardul George Coșbuc, nr. 251;
  • Râmnicu Vâlcea; adresa: Bulevardul Ferdinand, nr. 38;
  • Timișoara, adresa: Calea Șagului, nr. 100.

Carrefour 

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *