Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, campanie derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România. Clienții Carrefour pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata, iar pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Astfel, are loc o conversie avantajoasă și responsabilă, prin care PET-ul devine monedă de schimb, iar clienții contribuie la reducerea amprentei asupra mediului, susțin fermierii locali și, nu în ultimul rând, cumpără alimente sănătoase.
Inițiativa se află la a treia ediție și se derulează începând cu 13 septembrie în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International. Clienții Carrefour din Târgoviște vor putea beneficia de Plata cu PET în perioada 13-19 septembrie. Ei vor putea duce PET-urile la stația de colectare din hipermarketul Carrefour, aflat pe stada Regele Ferdinand, numărul 6. Plata cu PET a fost lansată în premieră de Carrefour România în 8 hipermarketuri din țară în anul 2019, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a fost întâmpinată cu interes de către clienți: în primele două ediții s-au colectat peste 347.000 de PET-uri și s-au dat la schimb peste 92 de tone de fructe și legume românești în 14 hipermarketuri.
Plata cu PET
„Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.
„Ne-am alăturat cu entuziasm acestui program deoarece este în linie cu misiunea și viziunea noastră legată de sustenabilitate. Ne bucurăm că astfel extindem parteneriatul nostru cu echipa Carrefour și că putem susține proiecte educaționale pentru un mediu mai curat. Noi decidem, în fiecare zi, ce lăsăm După Noi, iar Plata cu PET este un gest mic ce poate produce o schimbare mare. Doar împreună putem contribui la „O lume fără deșeuri”: astfel de inițiative, care educă și implică direct consumatorii în procesul de colectare separată în vederea reciclării, sunt un exemplu clar de bune practici.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.
Inițiativa se derulează în 20 de hipermarketuri din țară (Baia Mare, Bârlad, Brașov – Calea București, București Orhideea și Vulcan, Buzău, Cluj, Constanța, Drobeta-Turnu Severin, Galați, Iași Era, Oradea Era, Piatra Neamț, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște, Timișoara) în perioada 13 septembrie – 12 decembrie, datele exacte de prezență în fiecare oraș fiind disponibile pe site-ul oficial www.carrefour.ro. Totodată, participanții din fiecare oraș se pot înscrie la o tombolă cu premii constând în produse realizate de întreprinderi sociale care angajează persoane cu dizabilități și dificultăți sociale.
Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail