Carrefour România își extinde programul strategic de reducere a prețurilor și ajunge la 2.000 de produse cu preț redus

Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților până la 2.000 de articole la preț redus până pe 30 aprilie.

carrefour

Al doilea val de reduceri din 2025 face parte dintr-un program extins, introdus de retailer în 2024, care își propune să ofere constant prețuri avantajoase la produsele preferate ale românilor, oferindu-le cât mai multe soluții de economisire pe termen lung. Prima etapă a acestui program a debutat în februarie, iar succesul său a confirmat nevoia de a continua inițiativa cu și mai multe oferte.

Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile” , include reduceri de până la 25% la o gamă largă de produse apreciate de clienți pentru o selecție variată de produse menite să răspundă nevoilor zilnice ale clienților.

„Am continuat anul acesta direcția strategică de susținere a puterii de cumpărare a românilor prin campanii extinse de reduceri, care duc la creșterea accesibilității produselor necesare zi de zi. Consumatorii de astăzi sunt tot mai atenți atât la preț, cât și la calitate. Oferta Carrefour răspunde acestei cerințe, incluzând branduri și produse favorite, toate disponibile la cele mai bune prețuri. Astfel, clienții noștri pot beneficia de produse de calitate superioară, fără a compromite bugetul”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour România. 

Până la 2000 de produse reduse

Clienții se vor putea bucura astfel de reduceri pentru până la 2.000 de produse în hipermarketuri și până la 500 de produse în supermarketuri, acoperind categorii precum produse congelate, băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, pet food, ingrediente, gustări dulci și sărate), lactate, brânzeturi, cosmetice, produse pentru întreținerea casei și băuturi.

Carrefour România dispune de o rețea extinsă de +450 de magazine la nivel național, care include atât hipermarketuri, cât și magazine de proximitate. Acest mix de locații și formate răspunde nevoilor diversificate ale clienților din toate colțurile țării. Hipermarketurile Carrefour sunt concepute pentru a satisface nevoile de cumpărături săptămânale, având un portofoliu vast de produse ce variază între 35.000 și 50.000 de articole , în funcție de dimensiunea magazinelor . În același timp, cele 189 de magazine Carrefour Market , incluse de asemenea în programul de reduceri, oferă soluții personalizate pentru cumpărături rapide și convenabile, având o gamă variată de produse esențiale pentru cei care preferă să își facă cumpărăturile aproape de casă. Astfel, Carrefour reunește accesibilitatea și diversitatea, asigurând o experiență de cumpărare adaptată stilului de viață al fiecărui client.

 Carrefour  

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro .

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024 , 2025 ) pentru peste 17.000 de angajați.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *