Carrefour România a înregistrat o creștere a vânzărilor de 7,8% în T4 din 2017, cea mai mare din Europa

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în cel de-al patrulea trimestru din 2017, o creștere a vânzărilor cu 2,3%. În România, retailerul francez a înregistrat o creştere de 7,8% a vânzărilor, cea mai mare din Europa.

Grupul CarrefourLa nivelul întregului an 2017, Carrefour a anunțat vânzări de 88. 240 milioane de euro, reprezentând o creștere totală de 3,0%, la rata curentă de schimb. La rate de schimb egale, vânzările au crescut cu 2,7%.

Vânzările like-for-like ale Grupului au crescut cu 1,6% în 2017, comparativ cu creștere de 3,0% în 2016. Această evoluție se reflectă în vânzările lente de produse alimentare înregistrate în a doua jumătate a anului. Vânzările din Franța și Europa au arătat aceleași tendințe în 2017 ca cele din 2016. Într-un mediu competitiv în Europa, vânzările like-for-like au crescut cu 1,3% tot anul.

Revoluţia Preţurilor – Reduceri de până la 60%

În al patrulea trimestru din 2017, Carrefour a avut vânzări de 23.328 milioane de euro, adică o creștere de 1,9% a vânzărilor față de aceeași perioadă a anului trecut și cu 0,5% față de trimestrul al treilea.

În Europa, performanța Grupului a fost aceeași ca cea din trimestrul al treilea. Cele mai mari creșteri ale vânzărilor au fost realizate în România cu 7,8%, Polonia cu 1,9% și Belgia cu 0,8%, iar cele mai importante scăderi au fost în Italia cu -1,1% și Spania cu -0,6%.

Carrefour România

În România, Grupul numără în acest moment 317 magazine dintre care 33 hipermarketuri ‘Carrefour’, 231 supermarketuri (212 magazine ‘Market’ şi 19 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Retailerul mai operează în România și 9 magazine Supeco.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *