Carrefour își deschide porțile celor în căutare de noi oportunități în carieră, cu peste 600 de poziții disponibile atât la sediul central, cât mai ales în magazinele Carrefour de tip hipermarket, supermarket și express, precum și în magazinele Supeco, din București și Ilfov, în cadrul primului târg de joburi organizat de companie în datele de 6 și 7 mai, în parcarea hipermarketului Orhideea din București.
Pozițiile disponibile
Câteva dintre pozițiile disponibile în cadrul târgului sunt Casier, Lucrător Universal, Lucrător Universal Produse Proaspete, Manager Adjunct Stagiar, Asistent Achiziții, Asistent Contabil, Specialist Aprovizionare, Buyer și Buyer Assistant. Pozițiile prezentate în cadrul târgului de adresează candidaților din București și Ilfov, însă posibilitatea de a se alătura retailerului este deschisă publicului din întreaga țară, cu 300 de oportunități disponibile în prezent, la nivel național.
„Lansarea unui târg de joburi Carrefour este un pas important, dar natural în același timp, pentru un ecosistem în permanentă dezvoltare și în linie cu statutul nostru de angajator de top cu peste 17.000 de colegi la nivel național. Noua inițiativă reflectă viziunea noastră privind resursele umane, construită pe principiul conectării oamenilor cu cele mai bune oportunități pentru ei, oferindu-le transparență și consiliere din prima clipă.”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.
Târgul de joburi Carrefour
Târgul de joburi are scopul de a oferi participanților din cât mai multe categorii vizibilitate totală asupra oportunităților, dar și de a identifica potențiali candidați interesați de toate pozițiile disponibile în cadrul companiei. Astfel, timp de 2 zile, echipele de Recrutare și Employer Branding se vor afla la târg pentru a-i întâmpina pe cei interesați cu toate informațiile necesare în vederea alegerii rolului potrivit în cadrul echipei. În plus, toți participanții care se înscriu în baza de date vor avea parte de mici surprize pe loc.
„Noul târg de joburi Carrefour le va permite candidaților să studieze oportunitățile din companie mult mai îndeaproape cu ajutorul echipei noastre, iar noi vom avea posibilitatea să le arătăm o parte a experienței Carrefour. Avem peste 600 de joburi pregătite pentru vizitatorii noștri și suntem nerăbdători să-i îndrumăm către oportunitățile potrivite pentru ei, astfel încât, până la finalul vizitei, să aibă perspectiva de a ne deveni colegi.”, a adăugat Andreea Bălan, HR Transformation, People & Culture Manager, Carrefour România
Beneficii
Joburile disponibile în cadrul Carrefour vin și cu o serie de beneficii precum tichete de masă și cupoane Carrefour pentru Paște și Crăciun, primă de vacanță și de fidelitate, asigurare privată de sănătate și ajutor pentru anumite evenimente deosebite cum ar fi nașterea unui copil sau căsătoria, dar și în cazul nefericit al unui deces în familie. De asemenea, la Carrefour, angajații au parte de cursuri de formare adaptate la nevoile fiecăruia, însă oportunitățile de dezvoltare nu sunt doar profesionale, ci și personale, într-un mediu bazat pe încredere și autonomie.
Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
