Ceetrus România, fosta Immochan și operatorul a 23 de centre comerciale în România, vine în sprijinul comercianților afectați de Coronavirus

Ceetrus România, operatorul a 23 de centre comerciale în România, propune solidaritate și colaborare în retail și vine în sprijinul comercianților afectați de Coronavirus cu o serie de măsuri economice solidare.

Ceetrus

Odată cu declararea stării de urgență, Guvernul României a luat o serie de măsuri pentru a diminua răspândirea infecțiilor cu coronavirus și a proteja sănătatea populației. Aceste măsuri, precum închiderea magazinelor non-esențiale, au avut un puternic impact asupra pieței de retail.

Ceetrus Romania, dezvoltatorul imobiliar mixt care gestionează în țară o rețea de 1.000 de comercianți în 23 de centre comerciale, a rămas în toată această perioadă, într-un dialog activ cu partenerii săi, pentru a putea identifica  împreună cu aceștia cele mai potrivite măsuri de redresare a activității.

“La câteva zile de la răspândirea epidemiei în Romania am redus programul de funcționare în centrele noastre, iar ulterior, le-am acordat partenerilor noștri facilități economice echitabile, creând astfel cadrul care să le permită sistarea activității în cel mai scurt timp posibil, înainte să devină obligativitate.

Astăzi #STĂMACASĂ, dar în spiritul angajamentului With citizens – for citizens, continuăm să identificăm măsuri solidare pentru partenerii noștri, vizând să preluăm o parte din riscurile acestora și să le facilităm astfel reluarea activității într-un mod sustenabil din punct de vedere economic.

Mulțumesc pe aceasta cale celor care continuă să asigure în retail serviciul minim național și sunt în felul lor eroii acestei perioade, alături de toți ceilalți eroi în acțiune.”  Tatian Diaconu, CEO Ceetrus România.

Măsuri concrete pe perioada stării de urgență

Astfel, Ceetrus România le propune partenerilor săi o serie de măsuri menite să reducă impactul economic negativ al pandemiei de coronavirus, atât pe perioada stării de urgență, cât și ulterior.

Pe perioada stării de urgență:

·         Pentru retailerii care și-au întrerupt total activitatea, exonerarea de la plata chiriei și a costurilor de marketing.

·         Pentru retailerii care continuă să funcționeze, adaptarea chiriei la situația actuală și eliminarea costurilor de marketing.

·         Reducerea cheltuielilor comune conform unui nou plan ajustat, adaptat situației actuale, în centrele comerciale unde acest lucru este posibil.

Măsuri după ridicarea stării de urgență și reluarea activității, într-o etapă de tranziție, până la 31 decembrie 2020:

·         Un nou model de abordare a chiriei, având în vedere instabilitatea generală a pieței și timpul necesar redresării activității economice pentru diverse sectoare din retail, prin înlocuirea chiriei fixe cu o chirie bazată pe performanță, raportată la cifra de afaceri și rata de efort.

·         Continuarea dialogului, pentru a găsi împreună cu toți partenerii alternative benefice pentru ambele părți la aceste propuneri.

Aceste propuneri au fost primite pozitiv de către partenerii săi, iar în prezent, Ceetrus lucrează la definirea măsurilor necesare din punct de vedere economic și sanitar pentru redeschiderea centrelor comerciale, într-un proces de co-construcție cu comunitățile de clienți și parteneri.

În acest proces, filiala din România beneficiază și de expertiza celorlalte 9 țări europene în care Ceetrus coordonează peste 200 de centre comerciale.

Ceetrus

Fondat în 1976, Ceetrus este un dezvoltator imobiliar global, cunoscut până în iunie 2018 sub numele de Immochan. Fostă companie de real estate comercial, Ceetrus s-a transformat din 2016, pentru a deveni astăzi un dezvoltator imobiliar de proiecte mixte.

În România, Ceetrus a luat ființă în ianuarie 2012 și administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național. În 2016, Ceetrus și-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidențial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden și office, prin Coresi Business Campus, unul din cele mai vibrante parcuri de afaceri din Brașov.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *