Herbamare

Cehia, a patra țară unde Lidl lansează un magazin online

Lidl, unul dintre retailerii de top din Europa, a anunțat lansarea unui magazin online în Cehia, a patra țară în care Lidl își face apariția pe piața online, după Germania, Olanda şi Belgia.

LidlCompania este prezentă în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

Lidl operează doar 4 magazine online, toate de pe pieţe din Europa.

În această lună, compania a lansat magazinul online în Cehia, a patra țară după Germania, Olanda și Belgia. Pentru moment, produsele alimentare nu pot fi achizitionate din magazinul online, singurele produse ce pot fi comandate fiind cele neperisabile, cum sunt hainele, jucăriile, produsele de casă sau grădină, iar timpul de livrare este de maxim 3 zile.

În România, deja sunt 4 magazine online ataşate unui retailer clasic: Metro Cash&Carry, Carrefour, Cora și eMAG prin parteneriatul cu Mega Image, iar Auchan și Selgros vor fi următoarele care vor intra în comerțul electronic. Lidl ar putea concura cu acestea pe piața online.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Cehia, a patra țară unde Lidl lansează un magazin online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: