Noul CEO al cora România este, începând din această lună, Aura Rădulescu, care va conduce o echipă de management nouă și care are ca obiective pentru următorii trei ani relansarea creșterii companiei și consolidarea modelului comercial.
Aura va continua să lucreze îndeaproape cu Thierry Destailleur, care devine președintele Consiliului de Administrație, poziție din care va oferi consiliere strategică pentru dezvoltarea companiei.
Schimbările la vârful companiei, unul dintre jucătorii comerțului modern, cu 2900 de angajați, reflectă maturizarea echipei din companie și încrederea pe care Grupul și conducerea companiei o au în echipa locală, într-un context în care este nevoie de flexibilitate în operațiuni pentru a face față cu succes provocărilor locale.
Echipa de top management
Echipa de top management este completată cu două poziții noi, create pentru a susține procesul de transformare a brandului. Claudia Badea, care până acum a fost directorul hipermarketului cora Lujerului, devine Director pentru Comerțul digital și va coordona dezvoltarea multicanal a companiei. Anca Popescu, fostul director al cora Pantelimon, devine director pentru Responsabilitate Socială și va coordona noua strategie referitoare la impactul social al companiei în România. Camelia Popescu preia un nou rol, acela de Director de PR & Public Affairs.
De asemenea, au fost operate modificări în conducerea unor magazine, fiind numiți directori noi la cora Pantelimon, cora Lujerului (București), cora Brătianu (Constanța), cora Drobeta și cora Ploiești.
Toți oamenii avansați în funcții sunt formați în companie și și-au dovedit, în timp, competențele profesionale.
Aura Rădulescu, CEO cora
„Preiau conducerea cora într-un moment de cotitură atât intern – având în vedere procesul de transformare prin care vom trece în următorii trei ani – cât și extern, dat fiind contextul geo-politic. Mă onorează încrederea pe care grupul o are în mine și faptul că am primit misiunea de a duce cora la nivelul următor. Îi mulțumesc lui Thierry Destailleur pentru anii de bogată colaborare profesională. Este reconfortant să îl știu aproape în continuare, la fel cum mă bazez pe noua echipă de management și pe fiecare angajat al companiei. Prioritățile mandatului meu sunt continuarea creșterii cora prin dezvoltarea multicanal, consolidarea modelului comercial, desfășurarea operațiunilor în mod eficient și sustenabil. Toate se subscriu obiectivului central al nostru, acela de a înfrumuseța și îmbogăți viețile clienților prin soluții care să răspundă noilor aspirații și nevoi ale lor.”
Aura Rădulescu a activat 10 ani în vânzări înainte să se alăture echipei brandului, în 2008. Ea a condus, pe rând, centralele de achiziții non alimentară, alimentară, pentru ca în 2020 să preia conducerea Centralei de Achiziții a cora. În 2021 a primit un nou rol, acela de Director Operațional.
Thierry Destailleur, președintele CA al cora
„Astăzi este o zi emoționantă pentru mine. Îi predau ștafeta Aurei, cu care lucrez de 17 ani. cora este o echipă bine sudată, matură, capabilă să performeze chiar și în cele mai provocatoare condiții. cora este, deci, gata să meargă mai departe, să se transforme și să devină o companie pregătită pentru noile provocări, mai suplă și eficientă, capabilă de adaptare rapidă și creare de plus valoare. Transformarea cora este un proces gândit de mai mulți ani, la care au participat toți angajații.
Echipa locală are resurse extraordinare de reinventare și inovare. Structura noului management reflectă talentul echipei – noii lideri sunt oameni care au crescut odată cu cora, încă din primele zile de activitate pe piața românească. Eu însumi sunt în cora România de la început, din 2004, și am avut bucuria să observ creșterea businessului și evoluția echipei. Îi rămân alături pentru a deschide o nouă etapă de dezvoltare în istoria cora în România.”
Dezvoltarea multichannel
Prezent în România din 2004, retailerul mizează pe dezvoltarea multicanal, care include operațiuni de Ecommerce – retailerul a relansat de curând site-ul său pentru cumpărături online și și-a diversificat prezența în alte marketplace-uri -, proximitate – rețeaua magazinelor Urban lansată anul trecut – și magazine fizice, pentru cele din urmă compania pornind un amplu proces de remodelare.
Focusul în ceea ce privește sustenabilitatea se reflectă prin dezvoltarea de programe pentru antreprenorii locali, pentru a facilita prezența la raft a produselor locale, precum și printr-o abordare complexă privind încurajarea luptei împotriva risipei alimentare, colectarea și reciclarea deșeurilor, folosirea surselor de energie verde și modernizarea magazinelor într-o manieră sustenabilă. În același timp, retailerul se implică în viața comunităților din care face parte prin campanii precum Luna inimilor cora, pentru a susține programe din domeniul medical, cu focus pe sănătatea copiilor, sau pe educatie, sprijinind încă de la lansare platforma Naradix.
cora România
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, retailerul devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.
Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, retailerul se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
