În perioada 10-22 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl a desfășurat o campanie de colectare de alimente prin care și-a invitat clienții să doneze produse neperisabile pentru personele defavorizate.
În urma acestei campanii, în cele 12 magazine participante din orașele București, Cluj, Iași și Bacău au fost colectate 16,7 tone de alimente, care au fost apoi distribuite către aproximativ 7.000 de beneficiari ai rețelei Băncilor pentru Alimente.
În doar două săptămâni, clienții Lidl au donat o cantitate importantă de produse alimentare neperisabile, recordul fiind deținut de magazinele Lidl din Bacău: 5,5 tone. În Iași, au fost colectate 5 tone de produse, în București 3,2 tone, iar în Cluj 3 tone. Categoriile de alimente din care clienții retailerului au donat cele mai mari cantități au fost: faină, ulei, paste, zahăr, orez, biscuiți și mălai.
Toate aceste produse au fost preluate de către Băncile pentru Alimente din București, Cluj și Roman și distribuite către aproximativ 7.000 de beneficiari ai 38 de ONG-uri partenere, în perioada sărbătorilor. Printre cei care s-au bucurat de alimentele donate de clienții Lidl se numără orfani, bătrâni, copii, persoane cu dizabilități și adulți aflați în prag de sărăcie.
„Le mulțumim clienților noștri pentru implicarea în această campanie. Ne pregătim deja de o nouă colectă de alimente înainte de Paște și suntem convinși că în anii următori acest tip de acțiune va deveni o practică recurentă in industria de retail din România. ”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Aceasta este prima acțiune de colectare de alimente de la clienți desfășurată de Lidl împreună cu rețeaua de Bănci pentru Alimente din România, pe care retailerul o sprijină în calitate de partener fondator încă de la înființarea primei bănci, în 2016, în București.
Banca pentru Alimente este o organizație nonprofit care colectează gratuit bunuri de consum de la donatori (agenți economici, firme, producători agro-alimentari) și le distribuie către persoanele în nevoie și grupurile vulnerabile. De la inaugurare și până în prezent, prin intermediul celor trei Bănci pentru Alimente din București, Cluj și Roman, s-a depășit pragul de 1000 de tone de produse alimentare colectate de la peste 30 de companii private. Acestea au fost distribuite în mod gratuit către peste 22.000 de beneficiari din ONG-uri și centre care găzduiesc persoane aflate în dificultate.
Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. Operațiunile din magazine, din depozitele logistice și din sediile centrale respectă promisiunea făcută clienților, aceea de a le oferi prospețime zilnică. În ceea ce privește procesele standardizate, design-ul și structura sunt asigurate de către concernul Lidl, din sediul central de la Neckarsulm.
Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.