Next_Capitall

cora extinde comenzile online, cu ridicare în 5 minute din magazin în Ploieşti, Cluj și Drobeta-Turnu Severin

România Hypermarché, operatorul lanțului de magazine cora, extinde, începând cu 27 aprilie, serviciul cora.ro în orașele Ploiești, Cluj și Drobeta-Turnu Severin cu opțiunea de ridicare a comenzii de la Serviciul Clienți din magazin, în doar cinci minute.

coraClienții pot alege dintr-o ofertă variată de produse, de zeci de mii de produse – alimentare și non alimentare – rămânând în siguranță acasă și accesând www.cora.ro. Plata se face online, iar odată plasată comanda, echipele cora o pregătesc gratuit pentru ridicarea la ora aleasă de clienți.

Astfel, comanda poate fi ridicată printr-o staționare scurtă în zona  Serviciul Clienți, fără să fie nevoie să intri în magazin.

Măsura se înscrie în eforturile cora de a eficientiza serviciile și de a promova shopping-ul în siguranță, într-un moment în care distanțarea socială este esențială pentru evitarea contaminării cu noul coronavirus.

Dar nu numai, serviciul se pretează perfect atunci când vrei să salvezi timp şi să îţi recuperezi rapid cumpărăturile de la hipermarket.

Serviciu în premieră pentru Drobeta-Turnu Severin

„Am extins serviciul cora.ro la Ploiești și Cluj cu opțiunea de ridicare a comenzii și l-am introdus în premieră la Drobeta-Turnu Severin, ca răspuns la solicitările clienților noştri. Tot ceea ce facem are legătură directă cu consumatorii și căutăm soluții pentru servicii mai bune, aliniate provocărilor actuale.

Acum, mai mult ca oricând, este momentul cumpărăturilor online pentru siguranța tuturor. De aceea dezvoltăm astfel de servicii pentru a onora rapid comenzile, având în vedere că numărul acestora este tot mai mare”, a spus Claudia Badea, directorul operațional al platformei e-commerce cora.ro.

Până acum, serviciul de Comenzi online al cora era disponibil în toate cele 4 magazine din București și Constanța Brătianu atât cu livrare, cât și cu ridicare din punctele coraDrive, iar la Ploiești și Cluj se putea opta doar pentru livrare. În continuare la Bacău serviciul cora.ro este disponibil în regim Drive, cu ridicare din magazin.

cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile. cora România desfășoară și o intensă activitate de responsabilitate socială implicându-se în proiecte de educație și sănătate din dorința de a ajuta comunitățile din care face parte.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,076 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » cora extinde comenzile online, cu ridicare în 5 minute din magazin în Ploieşti, Cluj și Drobeta-Turnu Severin
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: