Cora va investi în modernizarea hipermarketurilor din Belgia

Louis Delhaize, compania care deține brandul de retail Cora, a anunțat implementarea unei noi strategii pentru modernizarea hipermarketurilor din Belgia, pe fondul scăderii susținute a vânzărilor de-a lungul timpului, potrivit IGD.

CoraPotrivit rapoartelor din presa locală, vânzările Cora au scăzut cu 5% în anul 2016, ajungând la cifra de 559,6 milioane de euro, față de 589 milioane de euro înregistrată în anul 2015, aceasta fiind urmarea unei tendințe de lungă durată a scăderii vânzărilor. Pentru rezolvarea acestei situații, Louis Delhaize plănuiește să investească 25 milioane de euro în programul de recapitalizare al brandului.

Investiția face parte dintr-un plan pe termen lung de îmbunătățire a experienței consumatorilor la cumpărături, prin modernizarea caselor de marcat și modificări ale structurii magazinelor, accentul fiind pe produsele proaspete, atât cele din carne, cât și cele din pește.

De asemenea, retailerul a declarat că planul de investiție se va îndrepta și către digitalizarea ofertei de produse, precum și către evoluția brandului, prin integrarea site-ului propriu de vin, marca Wink, în oferta permanentă.

Compania cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezentă pe piața românească din 2003, Grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în România. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coradrive a fost extinsă la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitală.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *