cora introduce Virtual Reality – turul virtual al hipermarketului, soluția pentru cumpărături rapide

cora România introduce Virtual Reality – turul virtual al hipermarketului, soluția pentru cumpărături rapide dedicată celor care nu au timp pentru cumpărături, dar preferă în continuare shoppingul tradițional. Turul Virtual Reality, disponibil pe site-ul cora, a fost realizat în hipermarketul cora Pantelimon.

cora

„Obiceiurile de cumpărături sunt într-o continuă schimbare anul acesta, așa că focusul nostru este să îi ajutăm pe consumatori să găsească cele mai bune soluții pentru a-și face cumpărăturile. Din feedback-ul clienților reiese că aceștia își doresc să vină în hipermarket, să vadă și să simtă produsele. Cu atât mai mult de Crăciun, când ne dorim să avem casa frumos accesorizată și cele mai bune bucate pe masă.

Turul Virtual Reality, disponibil pe site-ul cora, realizat în hipermarketul nostru cora Pantelimon te ajută să te orientezi în privința ofertei de produse specifice Crăciunului, ca și al display-ului produselor în magazin. Sperăm astfel să îi ajutăm pe clienți să își eficientizeze vizita”, a spus Anca Popescu, directorul hipermarketului cora Pantelimon.

 „E o mișcare îndrăzneață pe care cora Pantelimon o face, pentru că filmarea VR e o imersiune în realitate, nimic nu poate fi trucat, omis sau dimpotrivă evidențiat: totul e cât se poate de obiectiv, te plimbi printre rafturi așa cum te-ai plimba și în hipermarket. Calitatea implantării realizate de colegii noștri e surprinsă fără „machiaj” și mă bucur că tehnologia ne-a ajutat să arătam valoarea muncii lor”, a adaugat Camelia Popescu, Director Comunicare și publicitate cora Romania.

Focus pe online

Strategia cora anul acesta a fost să își mențină cota de piață prin soluții adaptate la noul context. Dezvoltarea online-ului este categoric direcția pincipală, iar retailerul a luat o serie de măsuri pentru a mări aria de acoperire și capacitatea de livrare la nivel național, prin parteneriate cu Foodpanda, Glovo și Postis.

În zona tradițională, retailerul a remodelat anul acesta hipermarketul cora Pantelimon printr-o investiție de 3 milioane de euro, iar în toate hipermarketurile au fost introduse casele self check-out.

cora  România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, retailerul a lansat platforma www.cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România.

Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda cu livrare în mai puțin de 60 de minute.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *