cora și cora Urban se listează pe aplicația mobilă Bringo

cora, unul dintre cei mai activi retaileri din România, și Bringo, platforma specializată în e-grocery, anunță startul unui nou parteneriat pentru a face cumpărăturile online și mai accesibile pentru consumatori. cora și cora Urban vor oferi consumatorilor acces, prin Bringo, la peste 15.000 de produse, de la ”ready to eat” la legume și fructe proaspete, produse din carne, de băcănie, băuturi, inclusiv o gamă variată de vinuri, produse pentru îngrijirea bebelușilor, produse de curățenie, mărci proprii cora, etc.

cora

cora își întărește prezența în mediul online pentru a fi mai aproape de consumatorii care preferă acest canal de cumpărături și se listează pe platforma Bringo, aplicația preferată a românilor pentru cumpărături online. Începând cu 18 august 2022, peste 15.000 de produse alimentare și non-alimentare din hipermarketul cora și din rețeaua magazinelor de proximitate cora Urban pot fi comandate online pe platforma Bringo, iar livrarea se face în maximum 90 de minute.

Serviciul poate fi accesat în toate orașele în care cora este prezentă cu hipermarketuri, respectiv în București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin.

Dezvoltarea e-commerce este unul dintre pilonii strategiei de business a cora, iar parteneriatul cu Bringo confirmă preocuparea noastră de a fi mai buni pe acest segment. Ce înseamnă pentru clienți acest lucru? Acces mai rapid la produsele livrate online, datorită efortului comun cora – Bringo. Ne unim resursele astfel încât clienții să își vadă produsele livrate în cel mai scurt timp și în cel mai profesionist mod posibil. Admirăm performanța Bringo și modul lor de operare, de aceea așteptăm cu nerăbdare să demarăm lucrul cu ei.”, a spus Claudia Badea, e-Commerce and Cross-Channel Direct, cora România.

Bringo propune un model unic în România: cumpărături online făcute exact așa cum le-ar face fiecare dintre noi și livrate cu grijă. În cei cinci ani de la lansarea pe piață, succesul modelului Bringo a fost continuu reconfirmat de numărul în creștere al clienților care ne oferă încrederea lor și care ne arată că Bringo nu e doar o aplicație de cumpărături, ci un ajutor de nădejde. Tocmai de aceea, ne bucurăm să lucrăm împreună cu noul nostru partener – cora, pentru a le oferi acestora și mai multe opțiuni din care pot alege cu încredere și pentru a construi împreună un parteneriat solid într-o piață dinamică, în dezvoltare.”, spune Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România.

Beneficii la comenzi

Comandând prin Bringo produsele oferite de cora și cora Urban clienții vor avea parte de numeroase beneficii, dar și de prețuri și oferte ca în magazinul fizic. Mai mult,  în perioada 17 august – 18 septembrie 2022 nu există costuri de livrare în cazul comenzilor de peste 99 de lei. În ceea ce privește timpul de livrare, acesta variază de la 30 de minute în cazul comenzilor din cora Urban, la 60 – 90 minute maximum în cazul comenzilor din hipermarketul cora.

Prin intermediul aplicației, mentinem legatura permanent cu clienții. În plus, statusul comenzii poate fi urmărit în timp real. Modalitatea de plată este flexibilă, putând fi realizată cu cardul la livrator (POS mobil), în numerar sau online în aplicație. Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro, o investiție de 0,5 milioane de euro, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hipermarketuri, a unui concept nou, de proximitate și online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent.

cora  România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.  oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, cora România se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *