Supernova modernizează fosta galerie cora Lujerului din București, în incinta căreia se regăsește și hipermarketul integrat în rețeaua de magazine Carrefour România în 2023. În urma procesului de rebranding, galeria cora Lujerului a devenitSupernova Lujerului, prezentând îmbunătățiri majore și noi branduri internaționale. Concomitent, hipermarketul trece prin procesul de rebranding și remodelare. cora devine Carrefour și funcționează deja sub noua identitate Carrefour.
Începând cu 6 iunie, clienţii se pot bucura de centrul comercial recent renovat, cu o suprafaţă totală închiriabilă de aproximativ 30.000 metri pătraţi, pentru o experienţă de cumpărături mai variată şi mai confortabilă. Procesul amplu de modernizare a fost conceput pentru a oferi consumatorilor branduri de renume și o experiență de cumpărături cât mai plăcută. Acesta include o infrastructură interioară îmbunătățită, zone exterioare complet renovate, precum si toalete și parcări modernizate, dar și o zonă de food court variată.
Brandurile din cadrul centrului comercial
Odată cu rebrandingul centrului comercial, Supernova extinde oferta de magazine prin noi branduri precum: Flanco, Takko, World Class, cel mai nou parc de trambuline Cyberjump, Meli Melo, Hiper-farmacia Dr. Max, Mesopotamia, KFC, Benvenuti, Marionnaud și un magazin Carrefour recent renovat. De asemenea, compania continuă să reamenajeze și să modernizeze constant centrul comercial.
,,Supernova Lujerului este un centru comercial foarte important pentru noi. Mai departe de a oferi oamenilor noi facilități și opțiuni recreative, ne dorim să facem experiența de cumpărături a comunității din zonă mult mai accesibilă. Suntem mândri că am reușit să ducem la capăt un nou proces de rebranding al unuia dintre cele 6 centre achiziționate in 2022. Ne dorim să continuăm să aducem, în permanență, magazine noi și să rămânem conectați la tendințele pieței”, a declarat Markus Pinggera, Managing Director la Supernova Group.
Pentru a sărbători noua identitate, in perioada 6 – 9 iunie Supernova Lujerului va organiza patru zile de activități și spectacole pentru clienții de toate vârstele. Cei mici se vor bucura de activități distractive: un festival de teatru, întâlniri cu personaje de poveste, roboți giganti și spectacole de acrobație. În plus, toți clienții sunt așteptați cu nenumărate surprize, spectacole, reduceri în magazinele centrului comercial și sute de premii instant.
SUPERNOVA
Supernova a intrat pe piața românească în noiembrie 2020, prin preluarea centrului comercial Jupiter City din Pitești, care a fost de atunci rebranduit și complet renovat. În plus, Supernova Group a mai achiziționat șase centre comerciale în 2021, situate în București (trei locații), Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin. Aceste centre au fost ancorate anterior de hipermarketurile Cora, care vor fi preluate acum de Carrefour. Grupul austriac Supernova este o companie internațională care se concentrează pe dezvoltarea și gestionarea de proprietăți imobiliare comerciale în Austria, Slovenia, Croația, România și Slovacia. Portofoliul actual al grupului cuprinde peste 110 proprietăți cu o valoare brută de 2,2 miliarde de euro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail