cora deschide alte două magazine cora Urban, ridicând numărul total la 5 astfel de unități

cora continuă să dezvolte cel mai nou concept al său, cora Urban, cu deschiderea a două noi magazine în București. Acestea sunt amplasate pe Strada Lânăriei nr. 90 și pe Șoseaua Ștefan cel Mare nr. 56- 58 și propun clienților soluții multiple pentru cumpărături rapide – achiziție directă și online, cu ridicare din magazin sau livrare acasă.

cora

Celelalte magazine Urban sunt situate pe Calea Moșilor nr.284, Bd. Ion Mihalache nr.40 și în Avangarde City.

Cele 5 magazine Urban deschise în București din februarie 2020 până acum consolidează amprenta cora în București și completează oferta deja existentă prin formatul de hipermarket.

Rețeaua cora Urban va continua să se dezvolte în Capitală anul acesta și în alte oraşe anul viitor.

Magazinele Urban au suprafețe de aproximativ 200 mp, iar organizarea intuitivă și modernă a produselor oferă o experiență de cumpărare plăcută și eficientă.

Puncte de ridicare

În toate punctele Urban, clienții pot face cumpărături rapide, foarte aproape de casă, salvând timp și resurse financiare. În plus, prin promovarea formatelor 3 în 1, magazinele Urban sunt și puncte de ridicare (pick-up) a comenzilor plasate online, pe www.cora.ro. De asemenea, magazinele Urban sunt integrate în divizia Express, oferind astfel posibilitatea locuitorilor din zonă să-și comande produse cu livrare acasă în 30 de minute prin partenerii Glovo și Tazz by emag.

„Deschidem 2 magazine cora Urban simultan, ceea ce confirmă preocuparea cora de a dezvolta formate de shopping accesibile tuturor clienților. Dezvoltarea cora Urban face parte din strategia de dezvoltare a cora România în următorii ani. Am gândit un tip de magazin dinamic, cu produse diverse din cele mai căutate game, cu o organizare atrăgătoare și eficientă, cu servicii mixte, de la plata unor facturi, până la ridicarea comenzilor online din magazin și integrarea produselor în alte marketplace-uri.

Este un concept apreciat de clienți și lucrăm în permanență la integrarea feedback-ului fiecărui client, astfel încât să asigurăm nu doar o proximitate prin locație, ci și o experiență plăcută la cumpărături și o bună relație cu clienții”, a spus Claudia Badea, director pentru Comerțul Digital.

Produsele cora Urban

Cele mai căutate produse din magazinele Urban sunt băuturile nonalcoolice, produsele de tabac, cele de bază, semipreparatele, ready-to-go, ready to eat și lactatele, acestea completând coșul săptămânal prin cumpărături aproape de casă. Pentru că obiectivul este de a asigura nu doar produse de calitate, ci și sustenabile, cora lucrează la o rețea de aprovizionare pentru cora Urban care să includă furnizori locali pentru produse de pâine și patiserie, legume, fructe și flori.

Locuitorii din proximitatea magazinelor Urban pot comanda și online pe www.cora.ro și vor primi comenzile acasă în maximum 12 ore sau in maxim 45 de minute prin cora Express. De exemplu, pot comanda dimineața și reveni seara pentru produse.

Clienții găsesc în magazinele Urban o varietate de produse bio, legume și fructe, dar și sortimente ready to eat (salate și sendvișuri), foarte apreciate de cei grăbiți. Nu lipsesc produsele pentru îngrijirea copiilor, articolele pentru casă, mâncarea pentru animale, produsele din carne, cu focus pe cea românească, tranșată de măcelariile retailerului, dar și produsele proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiseria retailerului, lactate și pâine, inclusiv artizanală. În magazine sunt disponibile o imprimantă și un terminal pentru plata facturilor.

cora  România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, retailerul devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. mobilă oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *