cora deschide 2 magazine cora Urban, iar rețeaua de magazine de proximitate ajunge la 7 unități

cora continuă să dezvolte cel mai nou concept al său, cora Urban, cu deschiderea în această săptămână  a unui  magazin în București, pe strada Liviu Rebreanu nr.13. În perioada imediat urmatoare se va deschide și magazinul din Bulevardul Ghencea nr. 34 și, în urma succesului formatului, va fi testat un concept nou în Avangarde Residence, primul magazin cora Urban, deschis în februarie 2020, care va fi extins de la 144 mp la 360 mp.

cora

Magazinele Urban propun clienților multiple soluții pentru cumpărături rapide – fizică și online, cu ridicare din magazin sau livrare acasă, inclusiv prin aplicațiile Glovo, Bringo, Tazz by emag și, mai nou, FAN Delivery .

Amplasarea magazinelor de proximitate Urban este menită să deservească un număr cât mai mare de clienți din diferite zone ale Capitalei. Magazinele au suprafețe de aproximativ 200 mp, organizarea produselor la raft este intuitivă, iar personalul este pregătit și instruit, astfel încât experiența clienților la cumpărături să fie una nu doar rapidă și eficientă, ci și plăcută.

Ridicarea comenzilor plasate online

În plus, prin promovarea formatelor 3 în 1, magazinele Urban sunt și puncte de ridicare (pick-up) a comenzilor plasate online, pe www.cora.ro. De asemenea, magazinele sunt integrate în divizia cora Express, oferind astfel posibilitatea clienților să comande produse din cora cu livrare acasă prin partenerii Glovo, Bringo, Tazz by emag și FAN Delivery.

Am lansat conceptul cora Urban în București în 2020 ca să putem răspunde mai eficient nevoilor și dorințelor clienților, să aducem noi produsele necesare sau preferate mai aproape de casele lor, scutindu-i astfel de drumul până la magazin într-o perioadă când deplasarea era dificilă. Să fim mai aproape de clienți înseamnă în mod necesar și prezență online, cu tot ceea ce presupune aceasta: calitate, varietate și prețuri accesibile, iar cora livrează pe toate aceste dimensiuni. În plus, așa cum este gândit acest nou format, cora Urban este aproape de clienți atât fizic cât și virtual, ceea ce reprezintă un avantaj pentru consumatori”, a declarat Claudia Badea, Ecommerce și Cross-channel Director la cora România.

Clienții găsesc în magazin o varietate de produse bio, legume și fructe, dar și sortimente ready to eat (salate și sendvișuri), foarte apreciate de cei care nu dispun de mult timp liber sau care pur și simplu au alte priorități.  Nu lipsesc produsele pentru îngrijirea copiilor, articolele pentru casă, mâncarea pentru animale, produsele din carne (mai ales având ca sursă de proveniență fermele românești), tranșată de măcelarii cora, dar și produsele proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, lactate și pâine, inclusiv artizanală. În magazine sunt disponibile o imprimantă și un terminal pentru plata facturilor.

Priorități pe lista de cumpărături

Toate produsele esențiale sunt disponibile în lanțul cora Urban și potrivit analizelor cora, cele mai căutate sunt băuturile nonalcoolice, produsele de tabac, cele de bază, semipreparatele, ready-to-go, ready to eat și lactatele, acestea completând coșul săptămânal prin cumpărături aproape de casă. Pentru că obiectivul este de a asigura nu doar produse de calitate, ci și sustenabile, cora intenționează să creeze un lanț de aprovizionare pentru magazin care să includă furnizori locali pentru produse de pâine și patiserie, legume, fructe și flori.

cora

cora  România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, retailerul devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, retailerul se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *