Cora România lansează aplicația de cumpărături, cu ocazia aniversării a 15 ani de prezență în România

Odată cu aniversarea a 15 ani de la deschiderea primului hipermarket din România, cora România lansează o aplicație mobilă ce promite o experiență de shopping complexă, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

cora România

„Aplicația cora România e un proiect născut din dorința echipelor noastre de a răspunde nevoilor clienților și de a le înțelege și mai mult interesele și preferințele în materie de shopping. Pentru livrări online, clienții noștri au la dispoziție platforma cora.ro. Aveam, însă, nevoie de un ajutor în magazin, un asistent la cumpărături, care să optimizeze timpul clienților noștri și să îi ajute în organizarea cumpărăturilor”, declară Beatrix Gottlieb, Directorul de Marketing al cora România.

Cu acest instrument, cora România transformă cumpărăturile offline în experiențe plăcute, completate cu succes de promoții atrăgătoare pe care utilizatorii le pot primi chiar în timp ce folosesc aplicația în magazin.

Funcționalitățile aplicației:

Unul dintre principalele avantaje ale aplicației este că atât cardul cora, cât și toate beneficiile de fidelitate sunt într-un singur loc, oricând la îndemâna clientului.

Cardul de fidelitate și tichetele de reducere se pot scana direct din telefon, iar clientul le poate verifica în orice moment.

Clienții cora își pot gestiona lista de cumpărături, pot vizualiza un total estimativ, știind din timp cât au de plătit la casă, și își pot crea liste de produse favorite.

Una dintre funcționalitățile foarte apreciate de clienți este scanarea produselor la raft pentru verificarea prețului acestora.

Aplicația cora România oferă o experiență personalizată la cumpărături. Încă de la intrarea în magazin, clienții pot primi notificări și sugestii de promoții și produse, în funcție de preferințele lor. În plus, ei pot consulta toate cataloagele cora valabile în perioada respectivă.

Cei care vor să meargă direct la produsul dorit au la dispoziție funcția de navigare pe hartă, cu ajutorul căreia pot identifica rapid locul în care se află acel produs.

cora România

În acest an, în această lună, cora împlinește 15 ani de la deschiderea primului magazin, cora Pantelimon. Parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail din România, opererând în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor cora.ro în sistem drive funcționează  la nivelul celor patru magazine din Capitală. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil, în afară de București, în orașele Constanța, Cluj, Bacău și Ploiești, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online dintr-o varietate de peste 40.000 de produse.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Cora România lansează aplicația de cumpărături, cu ocazia aniversării a 15 ani de prezență în România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: