cora România extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online

cora România, prezentă pe plan local cu un business omnichannel care include 10 hipermarketuri, platforma de eCommerce www.cora.ro, precum și 8 magazine de proximitate cora Urban, își consolidează operațiunile eCommerce prin extinderea serviciului de livrare la nivel național.

cora România

Orice persoană, indiferent unde se află în România, poate comanda din magazinul online sau de pe platformele partenerilor cora și primi comanda acasă. Timpii de livrare variază, în funcție de distanță și de volumul comenzii, între 30 de minute – 48 de ore. Există posibilitatea alegerii intervalului orar de livrare pentru comenzi din zone aflate în afara orașelor în care cora este prezentă cu magazine.

„În ultimii ani am investit semnificativ în dezvoltarea operațiunilor de Ecommerce, cora fiind printre primii retaileri care a anticipat potențialul acestui segment. Am primit multe semnale de la clienți aflați în zone din afara ariei noastre de acoperire și am constatat interesul crescut pentru acest serviciu.

Ne dorim să ajungem în casele românilor care nu au acces zilnic în magazinele noastre, iar clienților fideli să le livrăm produsele favorite chiar și când sunt în vacanță. Mă bucur că lansăm serviciul până la finalul acestui an în care am pregătit fiecare detaliu logistic, de la echipă până la noi parteneri”, a declarat Claudia Badea, director Ecommerce și Crosschannel cora România.

Arhitectura noului serviciu implică patru hub-uri de livrare, respectiv magazinele cora Lujerului (București) – care va acoperi un sfert de țară situat în SV, cora Constanța – care va livra în SE și cora  Cluj  – cu livrări în NE și cora Bacău, care va acoperi zona de NE a țării. Pentru operativitatea livrărilor, cora a extins parteneriatele integrând în platforma Postis trei firme de logistică: FAN Curier, Sameday și DPD.

Parteneriate pentru livrări

Parteneriatele cu Glovo, tazz, FAN Courier și Bringo rămân în vigoare și vor căpăta noi valențe, acoperind toate magazinele din grup și extinzându-se și în orașe în care cora nu are magazine fizice.

Clienții pot accesa peste 30.000 de produse listate pe www.cora.ro, dar în prima fază nu vor putea fi comandate produse proaspete. Produsele vor fi ambalate în cutii de carton personalizate astfel încât calitatea să nu aibă de suferit pe parcursul transportului. Livrarea costă 25 de lei.

Clienții vor avea la dispoziție o echipă dedicată pentru eventuale sesizări, care se pot face pe mail, prin google my business și în aplicațiile partenere. Rambursările se pot face momentan în magazinele cora.

cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele de proximitate cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, FAN Courier, Bringo și tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, cora România se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *