Două dintre produsele din gama Cosmia Bio, o marcă exclusivă Auchan dedicată frumuseții, igienei și îngrijrii corporale, au fost desemnate câștigătoare în cadrul competiției Votat Produsul Anului 2021, în categoria Îngrijirea corpului – produse bio. Cele două produse sunt gelul de duș și crema de corp. În urma votului consumatorilor, brandul a primit dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului în toate materialele de comunicare și pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai 2021.
Gama Cosmia Bio cuprinde 13 produse distincte pentru adulți și copii și a fost lansată pe piața locală în 2019. Toate produsele din gamă conțin peste 97% ingrediente de origine naturală, 10% cu certificare organică, dețin certificarea ECOCERT și nu au substanțe controversate.
De asemenea, produsele din gama Cosmia Bio, mențin angajamentul companiei de a reduce cantitatea de plastic din întregul ciclu de viață al unui produs, benefiicind de un ambalaj ecologic în proporții variabile, ce poate ajunge până la 100%, precum în cazul apei micelare pentru bebeluși. Mai mult, 80% din hârtia utilizată în ambalarea produselor este reciclată și provine din păduri gestionate durabil (FSC).
Cele două produse câștigătoare în cadrul competiției Votat Produsul Anului, gelul de duș și crema de corp, au la bază ingrediente de origine naturală: migdale dulci și unt de shea, ambele prezentând multiple beneficii în hidratarea și catifelarea pielii. Alte ingrediente care se regăsesc la baza produselor Cosmia Bio sunt măslinele, aloe vera și gălbenelele.
Votat Produsul Anului
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. Studiul din acest an a fost realizat online, de Exact Business Solutions, pe 23 de categorii. În categoria “Îngrijirea corpului – produse bio”, eşantionul a fost de 507 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.4%. Studiul a avut loc în perioada 24.03.2021 – 16.04.2021.
Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie.
Gama Cosmia Bio este disponibilă în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan și pe auchan.ro, prețurile articolelor pornind de la 3 lei (rezerva de săpun lichid). La nivel internațional, produsele Cosmia Bio mai sunt prezente în alte 7 țări din Europa.
Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 62 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 53 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.
Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail