Costuri operaționale mai reduse pentru companiile din retail cu o soluție de la Wizrom

Competiţia şi presiunea contextului economic, care au redus disponibilitatea consumatorilor de a cheltui la fel ca în anii trecuţi, au impus companiilor din domeniile retail şi HoReCa să adopte soluţii de eficientizare a operaţiunilor.

Astfel, numeroase companii din retail şi HoReCa, cu peste 500 de POS-uri au implementat de la începutul anului soluţia WizRetail, special creată pentru a acoperi cerinţele retailerilor cu un volum mare şi flux rapid de vânzări.

WizRetail este soluţia optimă pentru restaurante, cafenele, baruri (permite transmiterea automată a comenzilor către bucătărie, gestionarea reţetarelor  şi administrarea promoţiilor, inclusiv cele de tip „Happy hour”), depozite şi magazine (oferind avantajul de a putea urmări în timp real disponibilitatea stocurilor şi evoluţia vânzărilor), lanţuri comerciale (asigurând vizibilitatea vânzărilor multi-locaţie).

„Vorbim de peste 500 de magazine şi restaurante în care personalul utilizează WizRetail, un instrument esential pentru managerii din domeniu, în care viteza de reacţie la cerinţele clienţilor şi capacitatea de a-ţi coordona demersul de vânzare cu disponibilul din stoc sunt cruciale. Parte a acestui succes o datorăm reţelei noastre de parteneri, la nivel naţional, reţea aflată în continuă expansiune şi pentru care pregătim un program special de stimulare”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *