Creștere de 22,3% pentru dm drogerie markt în anul financiar 2017/18

Anul financiar 2017/2018, încheiat de dm drogerie markt SRL la 30 septembrie 2018, cu o cifră de afaceri anuală de peste 415 milioane lei, aduce o creștere de 22,3% față de anul precedent, marcând o creștere semnificativă a tuturor indicatorilor de performanță importanți, odată cu aniversarea a 10 ani de existență pe piața din România. 95 de magazine dm la nivel național.

dm

Cele 95 de magazine au generat un profit net de 6,3 milioane lei. În cursul anului, compania a investit în dezvoltarea și modernizarea rețelei un total de 33,2 milioane lei. Planurile pentru anul financiar abia început prevăd continuarea extinderii rețelei. Astfel, poziționarea pe piață ca specialist în frumusețe, sănătate, îngrijire a casei și copilului se consolidează, oferind unui număr și mai mare de clienți posibilitatea de a se bucura de experiența plăcută, oferită de dm.

„Anul financiar care tocmai s-a încheiat a fost, într-o mare măsură, un an de continuare a dezvoltării”, afirmă Ivana Martináková, CEO al dm drogerie markt România. „Prin numeroasele inițiative legate de componența și structura sortimentelor, ne asigurăm că ne putem distinge și mai mult de competitori, prin oferta noastră.

În ceea ce privește comunicarea cu clienții, am dezvoltat un concept inovator prin care ne adresăm comunităților. Toate acestea au contribuit la dezvoltarea remarcabilă a rezultatelor cercetărilor de piață, în concordanță cu cifrele de vânzări”, detaliază Ivana Martináková.

Diversitate la raft și plus pe mărcile proprii

Anul financiar 2017/18 a reprezentat și o creștere semnificativă a diversității produselor prezente la raft. În 2018/19, dm continuă strategia de diferențiere, atât în rândul mărcilor naționale și internaționale de prestigiu, cât și a mărcilor proprii. ”Balea COLORNIQUE”- dedicat vopsirii părului, ”Stella Jones” – brandul de ciorapi și marca de cosmetică decorativă ”183 DAYS by Trend IT UP” sunt doar câteva dintre mărcile proprii lansate în ultima perioadă.

Comunicare

În plus față de activitățile de comunicare naționale și locale, dm se adresează în mod special comunităților. După evenimentul internațional pe tema bio pentru bloggerii de food de anul trecut, atenția se îndreaptă acum spre comunitățile de tineri preocupați de frumusețe: dm ca sponsor principal aduce în Austria cea mai mare convenție de frumusețe din Europa, „GLOW by dm”, și oferă, pe data de 26 ianuarie 2019, în Centrul Muzeal din Viena, un program unic care include meet & greet, tutoriale live, discuții despre tendințe și multe altele.

În cadrul companiei se pune un accent deosebit pe conștientizarea și sustenabilitatea ecologică; grija față de mediu este evaluată și luată în considerare la dm în toate deciziile. Pentru clienți, acest lucru se reflectă în oferta de produse.

Concernul dm:

dm drogerie markt SRL face parte din grupul dm, activ la nivel internațional, și este magazinul destinat produselor de drogherie  pentru milioane de gospodării din 13 țări europene.  Oferă, de asemenea, prin intermediul unui magazin online, o mică selecție a varietății produselor dm, în China. Vânzările la nivel de concern, în anul financiar 2017/18, s-au ridicat la 10.700 milioane EUR, ceea ce reprezintă o creștere de 4,3% față de anul precedent. În întreaga Europă, dm are aproape 62.000 de angajați și 3.566 de filiale.

dm Romania:

·         Cifra de afaceri 415 milioane RON (creștere de 22,3 procente)

·         Investiții 33,2 milioane RON

·         Dezvoltare dinamică a sortimentelor, mai multe exclusivități și inovații

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *