Cupio a încheiat un an plin de provocări cu o rețea de 20 de magazine în România

Cupio, unul dintre cele mai îndrăgite branduri de cosmetice profesionale din România, a încheiat anul 2020 cu o rețea de 20 de magazine în România. În 2020, un an plin de provocări, Cupio și-a continuat planul de extindere la nivel național, deschizând încă 5 magazine noi.

Cupio

Anul 2020 a fost o provocare la nivel global. Cu toții am fost puși în fața unor situații inedite. Pe plan economic, acceptarea schimbărilor, adaptarea la situațiile întâmpinate și deschiderea către noi perspective au fost ”ingredientele” de care au avut nevoie antreprenorii pentru a-și continua activitatea și pentru a depăși efectele negative venite odată cu starea de urgență.

Cupio, brandul românesc de cosmetice profesionale, este un exemplu în ceea ce privește adaptarea la noile schimbări survenite odata cu pandemia de coronavirus.

Închiderea magazinelor fizice ale brandului, dar și a saloanelor de frumusețe – principalii consumatori ai produselor Cupio – au determinat conducerea și managementul companiei să se focuseze în perioada stării de urgență (martie – mai 2020) pe creșterea vânzărilor în online, prin intermediul cunoscutei platforme www.cupio.ro.

5 magazine noi adăugate rețelei în 2020

După ieșirea din ”lockdown”, activitatea magazinelor Cupio din România a fost reluată și, în plus, brandul a adăugat noi puncte de vânzare la nivel național. Astfel, Cupio și-a continuat planul de extindere la nivel național, deschizând încă 5 magazine noi, în vreme ce insula Cupio din Băneasa Mall s-a transformat într-un magazin mai spațios.

Noile magazine din 2020 s-au deschis în Târgoviște (Dâmbovița Mall), Craiova (Electroputere Mall), Brașov (AFI Brașov), București (AFI București) și Ploiești (AFI Ploiești). Acestora li se alătură celelalte 15 magazine din Timișoara, Cluj, Arad, Sibiu, Iași, Suceava și Constanța.

Așadar, Cupio a încheiat anul 2020 cu un număr total de 20 de magazine în România. În toate punctele de vânzare ale brandului, femeile pasionate de frumusețea și îngrijirea personală găsesc o varietate de produse profesionale din categoriile manichiură, machiaj, epilare și îngrijire corporală.

Cupio

Cupio continuă în 2021 comercializarea produselor sale și prin intermediul platformei online www.cupio.ro mai cu seamă că în anul precedent, mai mult ca oricând, comportamentul consumatorilor s-a schimbat, aceștia optând în număr tot mai mare pentru shopping-ul online.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *