dm drogerie markt ia măsuri speciale pentru protejarea clienților și a angajaților

Având în vedere contextul actual, dm drogerie markt acordă o atenție deosebită siguranței și a luat măsuri speciale, precum desfășurarea activității de acasă (work from home) pentru angajații a căror activitate permite acest lucru, igienizarea frecventă a spațiilor din drogherii, depozit central și sediu, și punerea la dispoziție a dezinfectanților, mănușilor de unică folosință și paravanelor de plexiglas pentru casele de marcat în fiecare punct de lucru.

dm drogerie markt

Magazinele își refac stocurile constant și încurajează clienții să cumpere cu calm și responsabilitate.

Majoritatea clienților dm drogerie markt au renunțat la o aprovizionare abundentă și se concentrează pe produse care sunt necesare consumului zilnic, scurtând astfel timpul petrecut la cumpărături. Printre cele mai căutate produse se numără cele de igienă personală, pentru igienizarea locuinței, dar și pentru dezinfecția hainelor. Totodată, sunt la mare căutare produsele pentru imunitate precum vitamina C, dar și alimentele de bază și produsele pentru copii. 

În acest sens, există produse ale căror stocuri au scăzut în ultima perioadă,  însă situația lor este monitorizată constant și se depun eforturi pentru refacerea acestora și oferirea de variante alternative. Angajații magazinelor urmăresc situația și fac tot posibilul pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților. 

Măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților

În incinta magazinelor au fost luate diferite măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților: dezinfectare frecventă a tuturor suprafețelor, utilizarea mănușilor de unică folosință și paravane de plexiglas pentru casele de marcat. Totodată, majoritatea angajaților din sediu își desfășoară activitatea de acasă.

Suntem într-un punct în care toată lumea trebuie să conștientizeze că doar împreună vom depăși acest moment cu bine. Încurajăm oamenii să acorde atenție și nevoilor celorlalți, fie că vorbim de renunțarea la cumpărăturile în exces, de folosirea dezinfectantului sau de păstrarea distanței potrivite, este necesar să ne implicăm cu toții. Aceste măsuri de prevenție și protecție, aplicate corect, pot face o diferență semnificativă”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România. 

Compania dm se asigură că ia toate măsurile necesare pentru protejarea clienților și a angajaților. Astfel recomandă o distanță minimă de un metru și jumătate față de alte persoane și încurajează clienții să evite plata în numerar, pentru a reduce la minimum posibilitatea infecției. De asemenea, au fost retrase toate testerele de la raft.

dm drogerie markt

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat 1000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *