dm drogerie markt România răsplătește fidelitatea clienților în aplicația „dm-ul meu”, demonstrând că economiile sunt acum mai ușor de realizat ca oricând. Opțiunea recent adăugată în aplicație le va oferi iubitorilor brandului dm o varietate de cupoane de reduceri, în funcție de volumul de cumpărături pe care îl fac, atât online, cât și în magazinele fizice din întreaga țară.
Astfel, toți cei care își vor descărca aplicația dm-ul meu și vor folosi codul de client la finalizarea cumpărăturilor, vor beneficia de o serie de reduceri atractive, în funcție de valoarea achizițiilor realizate. Cu fiecare achiziție efectuată, sumele acumulate din cumpărături cresc și se transpun, cu fiecare prag atins, în cupoane de reduceri atractive, cu o valabilitate de patru săptămâni de la data emiterii. De exemplu, la primul login în aplicația dm-ul meu, clienții beneficiază de un cupon de 5% reducere pentru produsele marca proprie dm. De asemenea, la achiziții în valoare de 200 de lei, aceștia primesc un cupon de 20% reducere la produsul preferat, în timp ce cumpărăturile cumulate de 500 de lei sunt răsplătite cu un discount de 5% la următoarea achiziție.
„Rămânem aproape de clienții noștri și de nevoile lor și lansăm un nou beneficiu în aplicația dm-ul meu, în semn de apreciere față de comunitatea dm. Prin intermediul noii funcții din aplicație, clienții vor avea acces la numeroase beneficii, fie că vorbim despre reduceri, cupoane exclusive sau oferte personalizate, având posibilitatea de a face totodată economii semnificative”– Daniela Jordanovski, reprezentant dm drogerie markt.
Economii, în trei pași simpli
Pentru a beneficia de bonusul de loialitate dm, clienții trebuie să descarce aplicația dm-ul meu disponibilă în App Store și în Google Play și să se înregistreze cu un cont dedicat, folosind o adresă de e-mail validă. Ulterior, la cumpărăturile efectuate în magazin, fiecare client scanează la casă codul QR din aplicație pentru cumularea sumelor din cumpărături. Pentru cumpărăturile realizate online sau direct din aplicația dm-ul, cumpărătorul trebuie să fie autentificat în contul de client. Ulterior, cupoanele de reduceri obținute vor putea fi folosite pentru cumpărături online, pe site-ul dm sau în aplicația dm-ul meu, precum și în magazinele fizice dm.
Pentru a răspunde nevoilor clienților, dm vine în întâmpinarea acestora cu un portofoliu variat de produse și mărci proprii, la prețuri avantajoase, astfel încât să le ofere o experiență facilă de cumpărare, la cele mai înalte standarde.
Produsele din drogheriile dm acoperă o gamă largă de categorii – machiaj și îngrijire personală, suplimente alimentare, alimente ecologice, articole pentru copii, produse pentru casă și curățenie, precum și alimente pentru animalele de companie, fiind disponibile și online, pe dm.ro sau prin aplicația dm-ul meu.
dm drogerie markt
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine este prezent de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1600 de locuri de muncă și a deschis peste 140 de magazine. În urmă cu aproape doi ani de zile, dm a deschis în România și magazinul online, expansiunea companiei fiind în continuare una din priorități.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail