DOUGLAS Group anunță schimbări semnificative în structura de management din România și înființarea unui cluster

DOUGLAS Group, destinația premium de frumusețe omnichannel din Europa, a anunțat o schimbare de structură pe segmentul Europei Centrale și de Est (ECE), care influențează și structura managementului din România. Grupul DOUGLAS a format un nou cluster în ECE, cu scopul de a armoniza structurile regionale din Europa și pentru a  crește viteza de dezvoltare.

douglas

Astfel, de la 1 iulie 2024, Bulgaria și România au format un nou cluster, numit Balkan

Prin înființarea acestui nou cluster de țară, DOUGLAS Group își propune să standardizeze în continuare structurile sale organizaționale pentru a realiza oportunități semnificative de creștere, să găsească echilibrul potrivit între piețele specifice țărilor cuprinse în el și scalarea afacerilor grupului și să consolideze parteneriatele cu furnizorii.

Această nouă structură vine și cu o modificare importantă la nivel de conducere. Georgi Komitov, CEO al DOUGLAS Bulgaria, a fost numit la conducerea noului cluster regional în calitate de CEO.

Georgi Komitov, CEO al clusterului regional

Georgi Komitov are o experiență de peste 20 de ani în retail. Primii pași i-a fãcut în cadrul companiei Unilever, încă din timpul masteratului, unde a contribuit la dezvoltarea distribuției prin intermediul rețelelor de farmacii. Ulterior, Georgi Komitov a activat timp de 5 ani la Adidas Bulgaria, în cadrul uneia dintre primele filiale din țară ale companiei. Pe parcursul activității aici, a fost specialist în vânzări responsabil pentru construirea rețelei de francizați și a punctelor de vânzare cu amănuntul. Apoi a devenit expert în  vânzări, coordonând afacerile de comerț cu ridicata, de la nivelul întregii țări.

Georgi  Komitov a preluat rolul de country manager DOUGLAS Bulgaria, în 2009, funcție în care a activat până la 30 iunie 2024, când a devenit CEO al noului cluster regional.

El îi urmează astfel Laviniei Ivas al cărei mandat de CEO și director al DOUGLAS România a încetat pe 30 iunie. Lavinia Ivas a fost CEO timp de 13 ani, perioadă în care și-a construit o echipă dedicată și a transformat DOUGLAS într-un jucător relevant pe piața românească, care deține 44 de magazine până în prezent și o prezență online puternică.

Noul CFO al clusterului

douglasRolul de CFO pentru clusterul regional Balkan a fost preluat de la 1 iulie de Cătălina Hândoreanu, fost CFO DOUGLAS România.

“Clusterizarea ne oferă o platformă eficientă de cooperare și de creare a parteneriatelor și pasul firesc în dezvoltarea sectorului de frumusețe și îngrijire în România și Bulgaria, dar și pentru accelerarea dezvoltării DOUGLAS Group la nivel ECE. Planurile noastre includ, de asemenea, atragerea și reținerea de talente în echipele ambelor țări și creare unei echipe de management cu un nivel profesional ridicat, care să coordoneze eficient implementarea strategiei noastre “Let it Bloom”.  Meritele Laviniei Ivas, care a activat ca CEO DOUGLAS România, sunt remarcabile, drept pentru care vreau sã mulțumesc echipei din România pentru realizările sale și pentru transformarea DOUGLAS într-un retailer cu o vastă rețea de magazine la nivelul întregii țări“, a declarat Giorgi Komitov, CEO al  DOUGLAS Balkan Cluster.

Planuri de dezvoltare

Planurile de dezvoltare ale DOUGLAS Group prin intermediul acestui cluster regional includ atât extinderea rețelei de magazine, cât și investiții constante în infrastructura online și promovarea mărcilor  autohtone, în România și Bulgaria.

Vom continua să lucrăm la strategia „Let it Bloom” și să ne dezvoltăm afacerea în regiune, în timp ce ne asigurăm că, odată cu noul cluster balcanic, clienții noștri vor primi un acces și mai bun la experiențe care le vor transforma stilul de frumusețe și îngrijire a pielii într-unul premium. O nouă serie de investiții și noi lansări de magazine se vor face în România și Bulgaria, ceea ce va duce la noi sesiuni de shopping complete, produse și servicii pe segmentul frumusețe, campanii promoționale, dar și evenimente în care pe primul loc este pus consumatorul”, a adăugat Georgi Komitov.

DOUGLAS România operează în prezent 44 magazine fizice si un magazin online.

Asortimentul este unul bogat, ce cuprinde în total aproximativ 28.000 de produse și  aproximativ 600 de branduri.

DOUGLAS Group

DOUGLAS Group, cu mărcile sale comerciale DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams și Niche Beauty, este destinația de frumusețe premium omnichannel numărul unu în Europa. Grupul DOUGLAS își inspiră clienții să trăiască propriul tip de frumusețe, oferind un sortiment unic, atât online, cât și în aproximativ 1.870 de magazine. Cu o dimensiune și un acces la clienți de neegalat, Grupul DOUGLAS este partenerul preferat al mărcilor și oferă o gamă premium de mărci selective și exclusive, precum și mărci corporative proprii. Sortimentul include parfumuri, produse cosmetice de machiaj, produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului, accesorii, precum și servicii de înfrumusețare.

Consolidarea poziționării sale omnichannel de succes, dezvoltând în același timp în mod constant o experiență superioară pentru clienți, se află în centrul strategiei Grupului DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Modelul de afaceri câștigător este susținut de propunerea omnichannel a Grupului, de mărcile de top și de capacitățile de date. În anul financiar 2022/23, Grupul DOUGLAS a generat vânzări (nete) de 4,1 miliarde de euro și a angajat aproximativ 18.000 de persoane în întreaga Europă.  Grupul DOUGLAS (Douglas AG) este listat la Bursa de Valori din Frankfurt.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *