Farmec lansează campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul  propriu.

FarmecOrganizată sub forma unui proiect pilot, campania se va derula în patru magazine de brand din Cluj-Napoca, unde vor fi amplasate recipiente de colectare pentru deșeurile de ambalaje din hârtie, plastic, sticlă, metal și aluminiu.

Această inițiativă reprezintă angajamentul nostru pentru dezvoltarea unor practici sustenabile în domeniul cosmeticelor. Prin intermediul acestui proiect pilot ne dorim să asigurăm închiderea ciclului de viață al produselor din portofoliul Farmec și să limităm impactul lor asupra mediului.

Încurajăm consumatorii noștri să participe la acest proiect și îi îndemnăm să recicleze cât mai mult, în general, fie că vorbim de produse cosmetice sau alt tip de produse. Suntem încrezători că vom avea succes cu această campanie, care se aliniază cu obiectivul nostru pe termen lung de a fi un business responsabil“, a declarat Tudor David, Director Marketing.

Magazinele în care se desfășoară campania

Magazinele în care se desfășoară campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” sunt: Gerovital din Platinia Shopping Center, Gerovital din Iulius Mall, Farmec de pe str. București și Farmec de pe str. Napoca. Clienții pot aduce la aceste puncte de colectare deșeuri de ambalaje de hârtie (cutii creme), de plastic (cutii creme, recipiente șampoane și gel de duș, dar și recipiente ale produselor de curățenie din gamele Nufăr și Triumf), de sticlă (borcane creme), de metal și de aluminiu (doze spray aluminiu). Pentru a putea fi reciclate, recipientele trebuie golite de conținut, clătite și curățate.

La patru ambalaje din portofoliul Farmec reciclate, consumatorii vor primi un produs cadou pe baza unui cartonaș care va fi ștampilat la fiecare ambalaj adus în magazin.

Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În ianuarie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazineGerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,033 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Farmec lansează campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: