Rețeaua de magazine în franciză Simply by Auchan ajunge la 20 de unități

Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan. Acestea funcționează atât în zone urbane, cât și rurale din șapte județe, cea mai recentă unitate fiind deschisă în București. Prin programul de franciză, Auchan încurajează antreprenoriatul românesc, oferind partenerilor săi un pachet complet de produse, servicii și suport pentru dezvoltarea unui business la cheie în comerțul modern. 

auchan

Cu suprafețe cuprinse între 50 – 250 mp, magazinele Simply by Auchan propun o gamă variată de până la 3.500 de articole la prețuri accesibile, de la fructe şi legume, produse congelate şi băcănie, la produse din brutăria şi cofetăria retailerului, precum şi articole nealimentare (de îngrijire personală, curăţenie, produse pentru animale de companie etc.).

Primele 20 de magazine sunt deschise în județele Ilfov, Călărași, București, Teleorman, Giurgiu, Argeș și Buzău, cea mai mare cerere de francize la momentul actual fiind înregistrată în Ilfov. Majoritatea antreprenorilor care operează aceste magazine sunt proprietari de magazine de proximitate care au ales să îşi dezvolte afacerea prin franciza oferită de retailer.

„Suntem încântați să ducem diferența Auchan în din ce în ce mai multe zone ale țării și le mulțumim tuturor partenerilor pentru încrederea acordată. Dezvoltarea programului de franciză este una dintre prioritățile-cheie pentru noi în acest an și lucrăm la mai multe formate de franciză pe care le putem propune atât specialiștilor cu experiență în comerț, cât și antreprenorilor aflați la început de drum.”  a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan România.

Ce avantaje au antreprenorii din retail care deschid o franciză Simply by Auchan

Odată cu dezvoltarea acestui parteneriat pe termen lung, bazat pe profesionalism, inovație și susținere continuă, retailerul oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje și beneficii printre care se numără:

  • Diferențiere în piață printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producție ale retailerului
  • Acces la gama de mărci proprii ale retailerului
  • Apartenența la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
  • Cooperarea cu un brand renumit pe piață în materie de calitate a serviciilor și a prețurilor oferite consumatorilor

Care sunt criteriile pentru a opera o franciză Simply

Pentru a fi eligibil, un potențial francizat trebuie să dețină un spațiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 60-250 mp. Aceștia beneficiază de suport operațional din partea retailerului, ce cuprinde regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia prin introducerea unor elemente moderne ce oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă facilă de comandă a produselor, suport pentru redeschidere și sprijin constant în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat. Totodată, francizații beneficiază de un pachet de training ce conține informații operaționale despre ecosistemul retailerului, despre activitatea de comerț sub brandul Auchan și sistemul de franciză Simply.

Auchan

Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 20 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, retailerul propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *