Fressnapf Group, lider european în piața de hrană și accesorii pentru animale de companie, cu vânzări anuale de peste 3 miliarde de euro, lansează astăzi unul dintre primele magazine din România, în București, în incinta centrului comercial Drumul Taberelor.
Pentru companie, România reprezintă o piață mare, nouă și foarte atractivă, cu o populație ridicată și numeroși iubitori de animalele de companie. Marea deschidere din București se înscrie unei serii de 14 magazine care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2022, iar Fressnapf vede potențial pe termen lung pentru 100 de magazine în România.
Extinderea grupului
Pe lângă extinderea proprie de 10-15 locații în fiecare an, Grupul Fressnapf este încântat să anunțe că va prelua unsprezece locații Super Zoo, precum și pe angajații acestora din România, până la 1 octombrie. Șase locații vor fi deja deschise și renovate pas cu pas până la această dată, în magazine Fressnapf, iar cinci locații noi vor fi deschise în următoarele luni. De asemenea, toți angajații Super Zoo vor fi primiți și integrați în familia Fressnapf.
„Suntem bucuroși să preluăm aceste magazine și locații superbe și, în special, angajații pasionați de la Super Zoo și proprietarul acesteia, Dušan Plaček, pe care îl respect profund pentru succesele sale antreprenoriale din România și din alte țări din Europa de Sud-Est”, a declarat Torsten Toeller, fondator și președinte al boardului grupului. „Acum suntem pe cale de a deveni un lider de piață în România și suntem încântați să începem să oferim tuturor iubitorilor de animale sortimentele, serviciile, mărcile de top la nivel mondial, sortimentele locale, precum și cele 16 mărci proprii Fressnapf.”, continuă fondatorul.
Proprietarul Super Zoo, Dušan Plaček, a declarat: ,,De mai bine de 20 de ani, eu și Torsten Toeller ne-am inspirat reciproc, așa că acest business a venit firesc. Aș dori să-mi exprim mulțumirile echipelor noastre române și croate pentru munca grozavă pe care au făcut-o. Cred că vor fi fericiți și de succes sub conducerea Fressnapf.”
Angajament pentru comunitate
În prezent, la nivel global, există peste 1.700 de magazine Fressnapf și MaxiZoo în 11 țări, alte contribuții puternice vin de la Arcaplanet în Italia (aproximativ 500 de magazine) și Unconditional Group în Croația (30 de magazine), cât și din magazine online în aproape toate țările. Fressnapf întâmpină echipa din România ca parte dintr-un grup de 16.000 de angajați din peste 50 de naționalități. În România, până la finalul anului, Grupul Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă.
„Prin activitatea noastră de zi cu zi, construim un ecosistem în jurul animalelor de companie, iar în România aducem un portofoliu variat, de 130 de branduri – dintre care 16 sunt branduri exclusive. Vom avea sortimente nealimentare și așternuturi excepționale, cu un raport calitate-preț foarte avantajos, precum și o gamă largă de hrană umedă pentru câini și pisici, cea mai largă gamă disponibilă de sortimente pentru păsări sălbatice și, în general, sortimente alimentare care acoperă toate tendințele și nevoile relevante de hrănire, în toate categoriile de preț.” a declarat Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director Ungaria și România
Istoria Fressnapf
Grupul Fressnapf are o istorie de peste 32 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de peste trei miliarde de euro. Pe lângă succesele antreprenoriale, compania este profund implicată și în proiecte legate de bunăstarea animalelor, iar în urmă cu câțiva ani a lansat inițiativa „Împreună pentru animalele de companie”.
„În 2022, alături de clienții noștri, am donat peste un milion de euro către organizațiile non-profit și peste 1.500 de paleți de mărfuri – în special în sprijinirea proiectelor de bunăstare a animalelor în Ucraina”, spune Dr. Johannes Steegmann, CEO al Grupului Fressnapf.
Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, șase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, Pallady în București, urmate de Craiovița, Timișoara Șagului și Ploiești. Celelalte două magazine vor fi deschise în Oradea și Pitești.
„Ne onorează alegerea de a fi partenerul privilegiat al Grupului Fressnapf și încrederea acordată de a contribui semnificativ la expansiunea sa pe piața din România.” , afirmă Tatiana Diaconu, CEO Nhood România.
Fressnapf
Grupul Fressnapf este liderul European pe piața de mâncare și accesorii pentru animale de companie. De la deschiderea primului magazin de specialitate „Freßnapf” în 1990 în Erkelenz (NRW), fondatorul Torsten Toeller a rămas proprietarul companiei. Sediul companiei este în Krefeld (DE), cu alte birouri în Düsseldorf, Venlo (NL) și cele zece filiale naționale. Astăzi, aproximativ 1.700 de magazine Fressnapf și Maxi Zoo din 12 țări și aproape 16.000 de angajați din peste 50 de țări aparțin grupului Fressnapf. În Germania, majoritatea magazinelor sunt operate de parteneri de franciză independenți, în timp ce în alte țări europene sunt operate ca magazine deținute de companie. Grupul generează vânzări anuale de peste 3,1 miliarde de euro.
În plus, Grupul Fressnapf sponsorizează diverse proiecte non-profit dedicate bunăstării animalelor și își extinde constant angajamentul social în cadrul inițiativei „Împreună pentru animalele de companie”. Cu viziunea „Happier Pets. Happier People”, grupul Fressnapf se consideră un retailer ce se desfășoară pe mai multe canale și este centrat pe client, creând un ecosistem în jurul animalelor de companie. Gama de produse include în prezent 16 mărci din toate categoriile de preț disponibile exclusiv la Fressnapf l Maxi Zoo. Misiunea companiei este: „Conectăm produse și servicii cu iubitorii de animale de companie și animalele lor într-un mod unic, non-stop și peste tot, făcând conviețuirea oamenilor și animalelor de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită!”
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare

Buna seara! La Brasov când deschideți? Multumesc
Bună seara !
Deschideți și în Slobozia??