Fressnapf împlinește un an de la intrarea pe piața românească de hrană și accesorii pentru animale de companie

Fressnapf, liderul pieței europene în comercializarea produselor pentru animale de companie, împlinește toamna aceasta un an de la deschiderea primului magazin din România. Compania a lansat în ultimele 12 luni 22 de magazine, dintre care șase în București și împrejurimi, și a creat, astfel, peste 150 de locuri de muncă.

fressnapf

Până la finalul anului 2023, reprezentanții Fressnapf plănuiesc încă două inaugurări, în județele Sibiu și Timiș și estimează pentru 2024 o creștere cu 50% a numărului acestora și cu peste 40% a locurilor de muncă deschise în România.

Românii sunt mari iubitori ai animalelor de companie și acest lucru s-a simțit în entuziamsul care ni s-a arătat încă de la intrarea în piață. Grija pentru prietenii necuvântători a dus la formarea de noi trenduri, pe care le observăm în rândul consumatorilor noștri. Aceștia caută soluții pentru nevoi foarte specifice, precum hrană sustenabilă sau vegetariană, produse bazate pe proteine provenite din insecte sau ceea ce numim <<B.A.R.F (Biologically Appropriate Raw Food) feeding>>. Ne bucurăm că suntem cu un pas înaintea tendințelor și reușim să răspundem pozitiv tuturor dinamicilor pieței.”, explică Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director.

Lansarea unei platforme de e-commerce, printre planurile de viitor

Dincolo de extinderea lanțului de magazine fizice, compania are în vedere, în viitorul apropiat, și lansarea unei platforme competitive de vânzări online, care să facă produsele accesibile pentru clienți din întreaga țară.

Ne așteptăm să încheiem trimestrul al patrulea cu o cifră de afaceri triplă, comparativ cu aceeași perioadă din anul precedent. Conform datelor publice, aproape jumătate dintre gospodăriile din România au un câine, o pisică sau chiar ambele animale de companie și nu avem motive să credem că statisticile se vor schimba în curând. Păsările exotice și peștii de acvariu ocupă următoarele poziții din clasament, aceștia având, de asemenea, nevoi sporite de îngrijire. Prin urmare este firesc să ne gândim la extindere și la cum putem face produsele noastre accesibile unui număr cât mai mare de iubitori de animale.” completează Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director.

Printre planurile de viitor ale companiei se numără și seria educativă „Pet Academy”, un proiect video care va fi lansat pe website-ul official, acolo unde consumatorii pot găsi informații prețioase despre animalele lor de companie, precum și accesa în premieră o serie de oferte și promoții.

Grupul Fressnapf are o istorie de peste 33 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de 3.5 miliarde de euro. Pe lângă succesele antreprenoriale, compania este profund implicată și în proiecte legate de bunăstarea animalelor, iar în urmă cu câțiva ani a lansat inițiativa „Împreună pentru animalele de companie”.

Fressnapf

Grupul Fressnapf este liderul european în piața de hrană și accesorii pentru animale de companie. De la deschiderea primului magazin specializat ‘Freßnapf’ în 1990 în Erkelenz (NRW), fondatorul Torsten Toeller a rămas proprietarul companiei. Sediul companiei se află în Krefeld (Germania), cu birouri suplimentare în Düsseldorf, Venlo (Olanda) și cele zece filiale naționale. Astăzi, Grupul Fressnapf include aproximativ 1.900 de magazine Fressnapf și Maxi Zoo în 12 țări, cu aproape 18.000 de angajați din peste 50 de țări. În Germania, majoritatea magazinelor sunt operate de parteneri independenți sub formă de franciză, în timp ce în alte țări europene, acestea sunt magazine deținute de companie.

Grupul generează vânzări anuale de peste 3,5 miliarde de euro. În plus, Grupul Fressnapf sponsorizează diverse proiecte non-profit dedicate protecției animalelor și își extinde constant angajamentul social prin intermediul inițiativei ‘Împreună pentru Animale de Companie’. Cu viziunea ‘Animale de companie mai fericite. Oameni mai fericiți’, Grupul Fressnapf se consideră un retailer orientat către clienți, cu mai multe canale, creând un ecosistem în jurul animalelor de companie.

Gama de produse include în prezent 16 mărci din toate categoriile de prețuri, disponibile exclusiv la Fressnapf și Maxi Zoo. Misiunea companiei este: ‘Conectăm produsele și serviciile cu oamenii și animalele lor într-un mod unic, continuu și peste tot, facilitând conviețuirea între oameni și animalele lor, făcând-o mai ușoară, mai bună și mai fericită!


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *