Pe data de 21 septembrie 2023, retailerul PROFI a organizat o amplă întâlnire cu furnizorii săi, a doua după cea din septembrie 2022, prezentându-și evoluția de până acum și strategia de dezvoltare viitoare. Peste 30% din rețea funcționează în noul format Profi. Focus pe noul format și pe magazinele administrate de Parteneri.
“Ne-am invitat furnizorii ca să discutăm despre nevoia de sincronizare a acțiunilor noastre pentru ca împreună să creștem în continuare. În ultimii zece ani, cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 800%, odată cu ea crescând și volumul afacerilor furnizorilor noștri. Coordonarea cooperării dintre noi merită discutată deoarece este benefică deopotrivă pentru furnizori, pentru magazine și pentru consumatori,” declară Gaetan Pacton, directorul general PROFI.
Peste 94% din sortimentul PROFI este achiziționat din țară și mai mult de 96% dintre partenerii de afaceri ai rețelei sunt din România: producători și furnizori de alimente, firme de construcții și transport, furnizori de servicii, etc.
Noul concept de magazin Profi implementat în peste 500 de magazine
Începând din 2020, PROFI a dezvoltat un nou concept de magazin care se bucură de un asemenea succes încât în momentul de față cele peste 500 de magazine care funcționează în noul format, adică aproape 30% din rețea, atrag deja mai bine de 40% din totalul clienților. Toate viitoarele magazine PROFI și cele care urmează să fie remodelate se vor prezenta în noul format.
Această direcție, împreună cu rezultatele aplicației Profi, extinderea digitalizării rețelei și încredințarea unui număr tot mai mare de magazine către administratori parteneri care le tratează ca pe propria lor afacere contribuie la creșterea vânzărilor Profi și respectiv a cifrelor de afaceri ale furnizorilor rețelei.
“Le propun furnizorilor noștri un plan în patru puncte prin care împreună să ne accelerăm creșterea valorificând investițiile făcute și succesul actual, evoluând în managemenetul categoriilor, adaptându-ne mai bine oferta la formatele magazinelor, oferind valoare și diferențiere inegalabile precum și făcând posibil un grad mai mare de colaborare între echipele noastre,” a declarat Eric Tavoukdjian, director comercial Profi.
Forum de Bun și Bine
Tot pe data de 21 septembrie, a avut loc și Forum de Bun și Bine, primul eveniment CSR integrat dedicat de PROFI atât organizațiilor care fac bine, cât și producătorilor locali, punând în discuție modalități de susținere a satului românesc și a identității acestuia. La eveniment au participat peste 30 de organizații nonguvernamentale și peste 50 de producători locali.
“Am invitat alături de noi miniștri, secretari de stat, rectori, directori ai unor agenții naționale guvernamentale, autorități locale, ong-uri și membri ai mediului de afaceri deoarece avem convingerea că doar căutând împreună putem găsi soluții viabile la numeroasele probleme care confruntă azi societatea românească în gneral și satul în particular,” declară Călin Costinaș, director general adjunct al lanțului de magazine PROFI.
Susținerea producătorilor locali
Odată cu proiectul Via PROFI, platforma online menită să identifice și să susțină producătorii locali din România și care facilitează și o conexiune directă între consumatori și producători, retailerul a facut și un alt demers de susținere afectivă a acestora prin listarea produselor unor mici producători în unele dintre magazinele Profi, situate aproape de acești producători, la pachet cu câteva facilităti comerciale importante: termene scurte de plată, poziționare specială și semnalistică adecvată a produselor în magazine, promovarea acestora pe toate canalele de comunicare și alte facilități de ordin logistic.
O parte dintre producătorii locali susținuți de către Profi, prezenți și în aplicația Via PROFI, au fost prezenți la evenimtele de ieri, oferind invitaților nu doar produsele, ci și poveștile lor despre cum le-au creat, cele mai multe dintre ele artizanal.
„Nu ne dorim să fim doar observatori, vrem să punem umărul la schimbare, iar una dintre schimbările pe care noi deja le facem este să sprijinim real micii producători locali. Ce am învățat de la ei este că au o perseverență fantastică. Ce au reușit să facă ei din puțin, luptându-se cu sistemul și cu legislația, cu cei din jur care le spuneau că nu „nu se poate” și „nu au cum să reușească”, este extraordinar și este de datoria noastră să ne implicam și să-i încurajăm să continue,” a concluzionat Călin Costinaș.
Profi
Cu sediul la Timișoara, PROFI este o companie românească ce funcționează exclusiv în această țară. În prezent numără peste 1.650 de magazine integrate și Partener, în mai bine de 830 de localități, clasându-se printre primii trei mari retaileri de la noi ca cifră de afaceri și drept cel mai mare angajator privat, cu peste 28.000 de angajați. PROFI este un puternic motor al economiei românești.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail