Glovo și Auchan extind parteneriatul deja existent și măresc lista de produse disponibile în aplicație cu preparate gătite din zona gastro a hipermarketurilor Auchan. De acum, utilizatorii Glovo au și posibilitatea de a comanda mâncare gătită, supe, ciorbe, salate, deserturi și băuturi non-alcoolice din restaurantele Auchan.
Disponibilitatea serviciului
Serviciul este disponibil, începând de astăzi, 23 aprilie, în toate cele 18 orașe în care retailerul este prezent, cu toate cele 33 de restaurante La Masă pe care le deține, livrările fiind efectuate în maximum 40 minute de la plasarea comenzii. Meniurile zilei au prețuri accesibile, ajungând până la 15,99 lei. Aplicația nu percepe o valoare minimă a comenzii, iar costul livrării pentru comenzile făcute de la Auchan va porni de la 1,99 lei și poate ajunge până la 5,99 lei, în funcție de orașele în care serviciul este disponibil.
„Extinderea parteneriatului cu Auchan prin adăugarea a peste 60 produse din zona gastro a reprezentat un pas firesc și are la bază dorința noastră de a transforma Glovo în aplicația care le oferă utilizatorilor noștri răspuns la nevoile lor diverse. Ne dorim ca prin toate eforturile noastre să fim aproape de aceștia, de aceea vom continua să le oferim un serviciu de calitate și util.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
„Suntem încântați să dezvoltăm această colaborare și să oferim utilizatorilor Glovo oportunitatea de a-și comanda acum și mâncare gătită din restaurantele La Masă, din Auchan, respectiv o selecție variată de gusturi autentice din bucătăria românească tradițională. Toate preparatele sunt gătite zilnic în locațiile noastre, folosindu-se ingrediente proaspete și de cea mai bună calitate, în ton cu dorința noastră de a reinventa lucrurile simple”, a declarat Laurențiu Furtună, Director Ecommerce and Digital Auchan Retail România.
Glovo
Glovo este o platformă de livrare rapidă care îți permite să cumperi, să trimiți și să primești orice produs, din și în perimetrul orașului în care te afli. Lansată în Barcelona, compania este prezentă în 548 orașe din 21 țări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa și Africa Subsahariană. Glovo are peste 2,5 milioane de utilizatori lunari activi, 50.000 de curieri activi și peste 25.000 de parteneri asociați din întreaga lume.
Auchan
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.
Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de retailer dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail