Google a lansat Shopping Actions, o provocare directă pentru Amazon

Google a lansat un nou program de cumpărături în Statele Unite  – Shopping Actions – care permite consumatorilor să cumpere produse folosind un coș de cumpărături Google universal, potrivit IGD.

googleMișcarea este o provocare directă pentru cel mai mare retailer online, Amazon cel care domină piața de retail online nord-americană si nu numai.

Shopping Actions permite consumatorilor să cumpere produse doar din căutările de pe Google. Uitilizatorii pot salva detalii de plată în contul lor Google, permițându-le să acceseze un coș de cumpărături universal atât pentru produse , cât și pentru validarea finală a comenzii.

Retailerii parteneri au oportunitatea de a crește loialitatea consumatorilor prin sprijinirea unor inițiative precum re-comandarea cu un click și recomandările personalizate. În schimbul listării de catre Google, retailerii vor plăti companiei un procent din fiecare cumpărătură. Programul este disponibil, în prezent, doar în Statele Unite pentru companii precum Target, Walmart și Costco Wholesale.

Serviciul Shopping Actions a fost creat cu intenția de a ajuta retailerii să facă tranzacții pe mai multe canale, prin crearea unei experiențe la cumpărături mai placute si mai ușoare pentru consumatori.

Cercetarea realizată de Google a arătat că serviciile mobile pentru „de unde cumperi” au crescut cu peste 85% în ultimii 2 ani. Mai mult, 44% din cei care folosesc săptămânal opțiunea de difuzor pentru voce spun că își folosesc dispozitivul pentru a comanda produsele de care au nevoie, cel puțin o dată pe săptămână. Shopping Actions este integrat cu funcția Google Assistant, cu serviciul de livrare Google Express și cu reclamele sponsorizate ale companiei.

Shopping Actions va ajuta retailerii să concureze cu Amazon prin recâștigarea încrederii consumatorilor în produsele lor. Căutările de produse s-au finalizat de multe ori cu finalizarea comenzii pe Amazon, dar Shopping Assistant va ajuta să promoveze produsele partenerilor.

De asemenea, serviciul va ajuta Google să concureze cu Amazon. Elementul de voce de la Shopping Assistant poate fi văzut ca o provocare directă pentru Amazon, care deținrea monopolul pe piața de difuzoare inteligente. Serviciul nu va afecta căutările normale pe Google.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Google a lansat Shopping Actions, o provocare directă pentru Amazon
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: