Grupul Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine în toate cele 31 de țări în care este prezent

Lidl continuă să se extindă în România și deschide joi, 14 iulie, două noi magazine în București și Brănești, creând astfel peste 40 de noi locuri de muncă. La momentul de față, Lidl România depășește 330 de magazine la nivel local. De asemenea, tot pe 14 iulie, Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine în toate cele 31 de țări în care este prezent, odată cu deschiderea magazinului numărul 12.000 din Varșovia, Polonia.

Lidl

Noul magazin Lidl din București este situat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, Nr. 31, iar cel din Brănești, județul Ilfov, se află pe Bulevardul I.C.Brătianu, Nr. 180. Fiecare dintre cele două magazine are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și sunt eficiente din punct de vedere energetic, fiind construite într-un mod responsabil față de mediu.

De asemenea, ambele unități dispun de peste 110 locuri de parcare. Odată cu inaugurarea celor două magazine Lidl, au fost create peste 40 de noi locuri de muncă. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din București și Brănești dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.

În calitate de partener de încredere pentru clienții săi, Lidl oferă o gamă largă de articole alimentare și nealimentare, atât de origine locală, cât și internațională. Orarul de funcționare al unității din București va fi următorul: între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00. În Brănești, magazinul Lidl va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 07:30 și 21:00.

Rețeaua internațională de magazine Lidl

Odată cu deschiderea acestor două magazine din România și a unor noi magazine inaugurate în aceeași zi în Spania, Italia, Polonia și Lituania, retailer-ul Lidl își mărește rețeaua la peste 12.000 de magazine.

Concept clar al spațiului și tehnologii sustenabile

Conceptul magazinelor Lidl se bazează pe un concept standard, pentru a se asigura că au o prezentare clară a mărfurilor și că utilizează materiale și tehnologii de construcție într-un mod sustenabil. Magazinele sunt amenajate astfel încât angajații să își poată derula activitățile în cel mai bun mod posibil, permițând în același timp clienților să facă cumpărături rapid și ușor. Când vine vorba despre tehnologie, accentul se pune pe sustenabilitate.

De exemplu, magazinele au iluminare LED, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare și pot avea module de concept opționale precum panaouri fotovoltaice sau stații de încărcare electrică. Retailerul operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite de marfă în 31 de țări.

Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Retailerul operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.

În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *