Hipermarketurile Auchan au colectat 10.000 de litri de ulei alimentar uzat în 5 săptămâni

La doar cinci săptămâni de la extinderea programului de colectare a uleiului alimentar uzat în toate cele 33 de hipermarketuri din țară, Auchan anunță depășirea cantității totale de 10.000 litri de ulei alimentar colectat, obiectiv setat inițial pentru anul 2020.

AuchanAcest lucru înseamnă că, în medie, Auchan a colectat 20 litri de ulei alimentar uzat în fiecare oră din intervalul de funcționare al magazinelor.

În intervalul 22 octombrie – 25 noiembrie 2019, mii de persoane s-au alăturat inițiativei de responsabilizare propusă de Auchan România. Prin aceasta, compania invită consumatorii casnici să aducă uleiul alimentar folosit în hipermarketurile Auchan, evitând aruncarea acestuia pe canalizare pentru a elimina, astfel, consecințe dăunătoare asupra solului și apelor, precum și apariția unor costuri suplimentare pentru întreținerea și curățarea stațiilor de epurare. 

 „Aceste rezultate ne bucură foarte mult și dorim să le mulțumim și să îi felicităm pe clienții noștri care au înțeles importanța acestei cauze și care s-au mobilizat într-un timp record. Acest lucru demonstrează deschiderea acestora față de acțiunile de responsabilitate socială și ne motivează să le oferim din ce în ce mai multe soluții în acest sens. Acțiunea noastra a reprezentat un prim pas în industrie, sperăm că și alți retaileri se vor alătura inițiativei și îi felicităm pe cei care au făcut-o deja”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan România

Oradea, Galați și București – orașele în care s-au colectat cele mai mari cantități de ulei uzat 

Potrivit companiei, magazinul Auchan Oradea a colectat cea mai mare parte din cantitatea totală de ulei alimentar uzat, pe loc secund clasându-se magazinul din Galați. În Capitală, cele mai mari cantități de ulei s-au colectat în magazinele Drumul Taberei, Auchan Militari și Titan. 

Cum se poate colecta uleiul folosit în magazinele Auchan

Programul de colectare continuă în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan din țară, consumatorii casnici fiind așteptați cu propriul ulei alimentar utilizat la birourile Servicii Clienți din fiecare locație. În funcție de cantitatea predată, clienții sunt recompensați cu produse din partea partenerilor Fairy, AQUA Carpatica și Floriol. 

  1. Uleiul folosit se colectează, după răcire, într-un recipient transparent de plastic. Pentru ca procesul de reciclare să se poată derula într-un mod optim, este important ca uleiul să fie strecurat și neamestecat cu alte deșeuri. Recipientele din plastic vor fi, de asemenea, colectate pentru reciclare. 
  2. Colectarea uleiului se face în recipiente de minim 0,5 litri (sau multiplu de 0,5l). Acestea se aduc în magazinele Auchan la Servicii Clienți. 
  3. În funcție de cantitatea predată, clienții vor fi răsplătiți de către partenerii Auchan, pentru nivelul de reponsabilitate de care dau dovadă, cu detergent de vase Fairy, apă plată AQUA Carpatica sau ulei de floarea soarelui Floriol.

Uleiul astfel colectat este predat companiei Respiră Verde, lider național în materie de colectare, valorificare şi eliminare finală a uleiurilor şi grăsimilor comestibile uzate, pentru a fi condiționat printr-o serie de procese de încălzire, decantare și filtrare. Ulterior, uleiul este transportat către valorificatorii finali, companii din spațiul UE, în vederea producerii de biocombustibili.

Auchan Retail România 

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri , o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan şi platforma online www.auchan.ro. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Retailerul realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *