În următorii 4 ani, România va fi cheia creșterii economice a grupului de retail Ahold Delhaize, compania care deține lanțul de magazine Mega Image. Până în 2022, România va deține, astfel, peste 7% din vânzările totale ale grupului – divizia de supermarketuri, dublu față de cât a avut în 2017, conform previziunilor IGD.
„Pe piața din București avem o cotă de piață de peste 20%. Orașul este în creștere și noi creștem odată cu el. Vorbesc despre București și Ilfov, zona extinsă a capitalei. Noi avem magazine și în zonele rezidențiale, în clădiri de birouri și în proiecte imobiliare.”, a declarat Vassilis Stavrou, Director General al Mega Image.
Rețeaua de magazine Mega Image a ajuns la finalul lunii ianuarie la aproape 600 de unităţi (599 de magazine) deschise în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
„2017 a fost un an bun, cu multe provocări care ne-a ajutat să ne dezvoltăm și să ne îndeplinim obiectivele. Un prim succes în 2017 a fost intrarea pe piața de retail din Cluj-Napoca. De asemenea, în 2017 am consolidat poziția din București prin creșterea numărului de unităti Mega Image și Shop&Go şi am lansat magazinul online www.mega-image.ro. Prin urmare, am încheiat anul în forţă, cu expansiune și creșteri.”, a declarat Vassilis Stavrou.
Mega Image
Fondat în 1995, are o reţea ce cuprinde în prezent 599 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Retailerul îşi propune să le ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Retailerul face parte din Ahold Delhaize, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
