INMEDIO Flagship Store este noul magazin din rețeaua de magazine INMEDIO, parte a grupului Lagardère Travel Retail, care se va deschide în Promenada Mall din București. Magazinul a trecut printr-un proces de transformare și vine acum în întâmpinarea clienților săi cu experiențe noi atât din punct de vedere al gamei extinse de produse, cât și al unui design nou al spațiului. INMEDIO este prezent pe piața locală de 26 de ani, iar în prezent numără 219 locații în 55 de orașe din țară.
În 2022, în rețeaua INMEDIO fost vândute peste 67 milioane de produse, brandul fiind deja un reper urban pentru toți cei care au nevoie de produse de primă necesitate, pe care să le achiziționeze rapid. Cu o atenție orientată constant către nevoile consumatorilor și către îmbunătățirea experienței in-store, INMEDIO și-a redefinit recent filosofia de dezvoltare și identitatea magazinelor din rețea.
În contextul extinderii mall-ului Promenada, spre branduri premium, oferte de top și focus pe experiența de cumpărături, noul flagship store INMEDIO se aliniază planurilor NEPI.
Designul noului spațiu, minimalist cu influențe pop, reușește prin grafică, finisaje, culori și texturi să creeze o senzație de continuitate a experienței în aceasta galerie, alături de dinamica și vizualul din Promenada Mall.
Detaliile magazinului
Flagship store INMEDIO este personalizat prin o serie de detalii, care îl diferențiază de restul magazinelor INMEDIO, respectiv prin elementele de expunere și decorative noi, precum:
- mobilier tip insulă cu o formă rotunjită, fluidă, cu un impact vizual maxim dar și capacitate de expunere pentru mai multe tipuri de produse, față de magazinele standard,
- elemente de design tip jardiniere/expuneri plante, care contrastează vizual prin complementaritate cu roșu-ul specific brandului, aducând impact și conexiune cu elementele naturale, aspecte care se transformă într-o senzație de relaxare percepută de clienți,
- sistem intercalat de iluminat, cu inelele suspendate și cu plante decorative, constituind o noutate în designul spațiului și care contribuie la un look fresh și dinamic,
- gama cromatică a brandului a schimbat proporția utilizării culorilor astfel încât albul utilizat cu texturi variate (coba, lemn) devine fundalul perfect pentru evidențierea produselor „vedetă” dar și a brandurilor partenere (cornerul So!Coffee).
Selecția de produse
Noul flagship oferă clienților din mall noi categorii de produse și o selecție special dedicată acestei locații: produse colectibile, manga, figurine, Fan Corner-ul lansat în colaborare cu Federația Română de Fotbal, produse conexe gamingului, presă internațională în cea mai mare diversitate din țară și o selecție variată de băuturi.
Pentru o experiență completă, ecranele digitale ample sunt plasate la intrare pentru a întâmpina clienții și pentru a le oferi o perspectivă completă asupra comunicării de brand a produselor și a ofertelor.
În prezent în magazinele INMEDIO lucrează peste 650 de persoane, primul magazin fiind deschis în 1997 în incinta InterContinental Athénée Palace (fostul hotel Hilton) din București. Anul 2003 a marcat deschiderea primului magazin Inmedio într-o galerie comercială, iar în 2016 a fost inaugurat primul magazin stradal, în piața Sfatului din Brașov.
INMEDIO, alături de întreaga companie Lagardère Travel Retail România, își reconfirmă planul de a investi în dezvoltarea retailului românesc, continuănd să împărtășească know-how-ul dobândit, ceea ce se reflectă asupra extinderii rețelei de parteneri, a producătorilor și a antreprenorilor.
LAGARDÈRE TRAVEL RETAIL
Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor, cu cea mai îndelungată experiență în satisfacerea nevoilor călătorilor și partenerilor, prin toate cele 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice. Lagardère Travel Retail operează peste 5.000 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 5,2 miliarde de euro în 2022 (gestionate 100%).
Prin echipele locale puternice și parteneriate creatoare de valoare, Lagardère Travel Retail dezvoltă experiențe de călătorie autentice și complete. Lagardère Travel Retail promovează sustenabilitatea în zona de Travel Retail printr-o strategie CSR dedicată, aliniată la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite.
În România, compania este prezentă de peste 25 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit urban (aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri), și operează o rețea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, sub 7 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee, Natoo și Pizza La Mia Stazione.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail