Pe data de 2 martie 2022, a avut loc la sediul ANPC o întâlnire de lucru între conducerea instituției – reprezentată de Președintele ANPC, Horia Constantinescu, Directorul General Paul Anghel și reprezentanții companiilor membre AMRCR – Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, destinată asigurării funcționării optime a operațiunilor de retail.
Scopul întâlnirii a fost acela de a analiza și evalua strategii și proceduri care să contribuie la soluționarea aspectelor identificate ca necesitând o atenție crescută în sectorul de retail.
Credit foto: Shutterstock
Printre acestea au fost enumerate: funcționarea în parametrii standard a instalațiilor și echipamentelor frigotehnice, asigurarea Informării complete a consumatorilor prin modalitățile de etichetare, acuratețe în susținerea promoțiilor, standarde unitare de calitate și calibrare mai ales în sectorul legume fructe.
În contextul discuțiilor a fost abordat și subiectul prezenței produselor locale pe raft, care rămâne o preocupare constantă pe piața din România, în beneficiul consumatorilor.
În perioada următoare, vor avea loc comunicări între reprezentanți ai retailerilor și conducerea instituției, urmând ca pe baza unui calendar agreat să fie setate o serie de activități specifice care să asigure continuarea desfășurării optime a operațiunilor comerciale.
AMRCR
Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.
AMRCR a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.
AMRCR este membră a Confederației Patronale ”Concordia” și a organizației ”EuroCommerce”.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail