Kaufland România inaugurează un nou hipermarket în municipiul Alba Iulia și atinge, astfel, pragul de 170 de magazine la nivel național. Acesta este al doilea hipermarket Kaufland din oraș și va genera peste 60 de locuri noi de muncă în economia locală.
Situat pe Str. Tudor Vladimirescu nr. 78, noul hipermarket este construit pe o suprafață totală de 6.200 m2, dintre care 3.400 m2 sunt alocați spațiului de vânzare.
Magazinul își va deschide porțile publicului joi, 19 octombrie, și va funcționa între orele 07:00-22:00, de luni până sâmbătă, respectiv între orele 07:00-20:00, duminica.
Cu ocazia inaugurării, între 19 și 22 octombrie, parcarea magazinului va găzdui Bavarienfest, unde locuitorii orașului Alba Iulia sunt invitați să se bucure de preparatele tradiționale nemțești, muzică, o zonă de relaxare.
Tot în săptămâna deschiderii, clienții noului magazin Kaufland din Alba Iulia vor putea câștiga premii în schimbul ambalajelor reciclate.
Kaufland Alba Iulia, în cifre
Noul magazin are o parcare extinsă, cu peste 270 de locuri, dintre care 11 pentru persoanele cu dizabilități și 8 pentru părinți. Totodată, clienții au la dispoziție și stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.
Hipermarketul este prevăzut cu 15 case de marcat, dintre care 6 case express, de tip self-service și 9 standard, pentru plata rapidă a cumpărăturilor.
Noul Kaufland Alba Iulia dispune de o vitrină cu servire asistată cu o lungime de 20 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La punctul Grill din exterior, clienții pot găsi o varietate de mâncăruri gata preparate, precum: pulpe de pui, pui rotisat, mici, cârnați thuringer, cabanos, ceafă de porc sau cartofi prăjiți.
Galeria comercială oferă accesul la o varietate de magazine și servicii, precum farmacia Dr. Max, plafarul Natura Plus, magazinul Inmedio, petshop-ul Zoomania, centrul de copiat chei Silca, automatele de plată City Pay și Self Pay, precum și De la Georgia, unde clienții vor găsi produse de patiserie, cofetărie, gelaterie, pizza și băcănie.
Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, noul magazin Kaufland din Alba Iulia integrează și sisteme de colectare selectivă, precum:
- În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
- Tot în zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Kaufland
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 170 de magazine în România. Obiectivul companiei este să aplice cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail