Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa (poze de colecţie)

Kaufland aniversează 50 de ani de existenţă şi ne oferă imagini cu primul magazin deschis de retailerul german. Kaufland a fost înființat acum 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați, ajungând astăzi la o rețea internațională de succes.

KauflandÎn prezent, retailerul are peste 1.270 de magazine, aproximativ 148.000 de angajați în 7 țări europene și generează o cifră de afaceri anuală de circa 21,6 miliarde de euro.

Compania pune accent pe prospețime și calitate la cele mai înalte standarde, varietate, portofoliu extins de produse locale și prețuri competitive. Magazinele Kaufland oferă clienților o nouă configurație, pentru un traseu al  cumpărăturilor mai rapid și mai ușor, prin elemente unice de design și organizare.

,,Povestea Kaufland a început acum 50 de ani, de la o afacere de familie cu primul magazin deschis în orașul german Backnang. Astăzi, suntem unul dintre cei mai importanți retaileri din spațiul european și în următorii ani intenționăm să ne extindem în Republica Moldova și în Australia. Cei 50 de ani sunt o mărturie a reușitei de a respecta o promisiune făcută clienților ce are la bază principii cheie: prospețime, calitate, prețuri competitive, varietate și cumpărături ușoare”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Back to office – reduceri de până la 40%

,,Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută. În acest sens, vom continua să ne adaptăm în permanență prin modernizarea magazinelor și prin dezvoltarea gamei de produse ”, adaugă Valer Hancaș.

Scurt istoric

1968 – Kaufland deschide primul magazin la Backnang la Handelshof. Filiala avea 1.000 mp și 70 de angajați. Cu această deschidere, compania a pus bazele unei povești de succes.

1972 – Sediul central al firmei se mută la Neckarsulm;

1984 – Deschiderea primului magazin cu autoservire la Neckarsulm ;

1990 – Extinderea în noi orașe din Germania: deschiderea în Meissen a primului magazin cu vânzare rapidă într-un cort;

1998 – Începe expansiunea în străinătate: deschiderea primului magazin în Cehia;

2000 – Deschiderea primului magazin în Slovacia;

2001 – Deschiderea primului magazin în Croația, urmând Polonia;

2005 – Deschiderea primului magazin Kaufland în România;

2006 – Deschiderea primului magazin în Bulgaria;

2010 – Schimbarea numelui Kaufmarkt în Kaufland și lansarea în România a mărcii proprii K-Classic;

2011 – Deschiderea celui de-al 1.000-lea magazin din Europa, la Berlin;

2014 – Kaufland România deschide magazinul cu numărul 100 din România;

2016 – Kaufland extinde în România mărcile proprii K-Bio și K-take it Veggie, special pentru toți cei care vor să aibă un mod de viață sănătos;

2017 – Lansarea mărcii proprii K-Vreau din România. În același timp, începe procesul de modernizare a tuturor magazinelor;

2018 – Aniversarea a 50 de ani de la deschiderea primului magazin. 50 de ani în care s-au deschis peste 1.200 de magazine în întreaga Europa, dintre care 116 în România.

Campania „50 de ani fresh în Europa”

Cu ocazia aniversării celor 50 de ani, Kaufland desfăşoară o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii inedite, denumită „50 de ani fresh în Europa”.

Pe parcursul campaniei sunt puse în joc premii săptămânale, 50 de excursii culinare în România, dar și 5 premii mari, constând în câte o excursie culinară în Europa. Totodată, la cumpărături de minimum 3 ori pe săptămână cu orice card Visa, Kaufland împreună cu Visa, oferă clienților șansa de a se bucura de excursii și multe alte surprize.

Premiul cel mare poate aduce unui client Kaufland o excursie pe an timp de 7 ani, pe 7 continente. Premiile secundare constau într-o excursie pe an timp de 3 ani, sau într-unul dintre cele 12 pachete compuse dintr-un smartphone și 2 bilete la Untold sau Neversea.

Mai multe informații despre campanie și modalitatea de înscriere sunt disponibile pe www.kaufland.ro și în revista Kaufland.

Kaufland România

În România, retailerul german este prezent din 2005, iar în acest moment are o rețea de 116 magazine, fiind jucătorul numărul 1 de pe piaţa locală de retail alimentar, cu o cifră de afaceri de 2,134 miliarde euro, în 2016.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *