Începând cu luna martie, Kaufland România actualizează pachetul de beneficii pentru angajații companiei și oferă vouchere de vacanță ce pot fi folosite pentru cumpărarea de servicii turistice în România.
Astfel, venitul mediu brut al unui angajat în magazine și depozite ajunge la 6100 lei pe lună, incluzând sporuri, tichete de masă, vouchere de vacanță dar și alte beneficii.
Valoarea totală a voucherelor de vacanță ce vor fi acordate în acest an este de peste 1,5 milioane de euro. Prin decizia de a le introduce în pachetul de beneficii, Kaufland România își propune să sprijine și redresarea turismului românesc din acest an. Demersurile necesare implementării acestui beneficiu au început încă din luna noiembrie a anului trecut iar soluția acordării a fost identificată în luna ianuarie a acestui an.
Venitul brut al angajaților Kaufland România crește începând cu luna martie 2021, ca urmare a acordării voucherelor de vacanță ca beneficiu suplimentar pentru angajații cu peste trei ani vechime, precum și a voucherelor oferite cu diverse ocazii pe parcursul anului.
Compania este printre cei mai mari angajatori privați din România, cu o medie de peste 15.000 de angajați.
,,Decizia de a acorda vouchere de vacanță va avea un impact indirect în economie, unde se vor întoarce cei 1.5 milioane euro pe care îi acordăm astfel angajaților. Actualizăm an de an pachetul de beneficii, astfel am decis să direcționăm o parte din buget spre vacanțe în România. Toate sectoarele sunt strâns legate în echilibrul economiei, și înțelegem că și noi avem puterea să mișcăm lucrurile, prin deciziile pe care le luăm zi de zi”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.
Kaufland își consolidează poziția de angajator de top și obține pentru al șaselea an consecutiv certificarea de Top Employer în România, iar pentru a treia oară la nivel european, distincții acordate de Top Employers Institute din Olanda în urma unei analize riguroase a proceselor de resurse umane din interiorul companiei, a facilităților acordate și a posibilităților de dezvoltare pe care le au angajații de pe toate nivelurile.
Distincția primită dovedește încă o dată că angajații sunt o prioritate și împreună formează o mare familie, în care fiecare membru al echipei este tratat egal, iar oportunitățile de dezvoltare sunt disponibile tuturor.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
A-ți rămas nr.1in România.Bravo.
Este un serviciu bun,însă din păcate la kaufland Mangalia nu se respecta programul de masa. Ca și casiera sunt obligată sa- mi iau pauza de masa, imediat ce ajung la munca (06.00-07.00). Orice om normal, dimineața bea o cafea și servește masa înainte de a pleca la muncă, după care nu mai vezi pauză decât dacă ai nevoie la toaletă. Stam pe case fără pauze de inebunim… Ca de.. Nu iese scanarea…
NU iese scanarea.. Șefa nu ia primă
O altă problemă este limbajul vulgar al clienților care ajung până și sa te scuipe.. La fel.. nimeni nu intervine, nici măcar paza(nu au în atribuții).
Cloaca de șefi.. Care mai de care mai cotitor, punând pe alții sa le facă treaba, începând cu marea directoare care-și pune sclavele (ca asa ești văzută) să o scaneze de prezența / plecare în lipsă.
Periodic se ” actualizează ” sarcinile fiecărui angajat… Mai Fă și aia… Mai Fă și aia… Tot asa
Am plecat din sistemul putred de lucru, datorită șefilor, care mereu mai găseau câte ceva în plus…
Am stat atâția ani la kaufland, și NICIODATĂ nu am fost apreciate de ce făceam. Oameni puțini la muncă, doar dacă venea vreodată o vizită importantă eram mai mulți.
Ce sa mai spun..
Am ramas dezamăgită.
Este un serviciu stabil, însă din păcate atitudinea unor șefi din kaufland Mangalia lasă de dorit.
Sunt obligata ca și casiera să – mi iau pauza de masă imediat ce ajung la munca (6:00. – 7:00).. Când orice om mormal servește masa și cafeluta acasă , înainte de a pleca la muncă.
Până când plec acasă, nu mai vad pauze.. . Decât dacă am nevoie la toaletă .
Directorul de magazin,NU binevoiește să vină la muncă.. Pune alte fete sa o scaneze ca și cum ar veni la munca
Suntem scuipat și înjurat de anumiți clienți.. Nimeni nu intervine,nici măcar paza.
Chiar nimeni nu se întreabă de ce pleacă fete cu experienta din sistem?
Ce salar are o vânzătoare 4orepe zi și ce premiu se da de.craciun