Kaufland lansează bevola, o nouă gamă de produse marcă proprie de îngrijire personală

Kaufland lansează o nouă gamă de produse de îngrijire personală, marcă proprie, care promovează unicitatea și frumusețea trăsăturilor umane.

kauflandLinia de produse se numește bevola, include peste 80 de produse și acoperă nevoile de îngrijire ale întregii familii.

Create pentru ritualurile de îngrijire a tenului, părului și a corpului, și până la igiena dentară, produsele bevola sunt de o calitate superioară, la prețuri accesibile și sunt disponibile la vânzare exclusiv în magazinele Kaufland din toată țara.

Noua gamă de produse susține frumusețea, în toate formele ei, și faptul că aceasta este conferită de unicitate, nu de perfecțiune.

Cu mesajul „Iubește-te. Îngrijește-te”, campania de lansare bevola are ca scop evidențierea puterii conferite de individualitatea și particularitatea trăsăturilor umane, fie că vorbim despre pistrui, strungăreață sau alunițe.

„bevola este mai mult decât o linie de produse; este un manifest al frumuseții naturale, al diversității, al îngrijirii până în cele mai mici detalii. Ne dorim ca toți clienții noștri să beneficieze de produse de o calitate superioară, la un preț corect și să celebreze alături de noi trăsăturile care le conferă unicitate. Cu bevola, oamenii își scriu propriile povești, ei hotărăsc cine sunt și în ce constă șarmul lor”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Toate produsele bevola sunt testate dermatologic, în institute independente, pentru o compatibilitate excelentă cu pielea și siguranță deplină.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorințele clienților cu accent pe garanțiile și serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate și, bineînțeles, prețuri atractive.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,961 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kaufland lansează bevola, o nouă gamă de produse marcă proprie de îngrijire personală
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: