Diamant

Kaufland lansează campania promoțională dedicată sărbătorilor de iarnă cu o tematică Star Wars

Sub mottoul: „Crăciunul, mai bun ca niciodată”, Kaufland lansează o campanie promoțională dedicată sărbătorilor de iarnă într-o tematică inspirată din celebra serie de filme a lui George Lucas, Star Wars, care a cucerit inimile a milioane de fani de-a lungul timpului. 

KauflandPentru a marca noul film „Star Wars: Skywalker – Ascensiunea“, care va rula în cinematografe începând cu 20 decembrie 2019, Kaufland începe colaborarea cu Disney și aduce pentru fanii seriei o mulțime de surprize, printre care cartonașe colecționabile cu personajele preferate, o aplicație, disponibilă în Google Play și App Store, și o colecție inedită de articole din lumea Star Wars, de la tricouri, până la căni și jucării.

Începând cu data de 27 noiembrie, clienții Kaufland pot colecționa cele 48 de cartonașe cu personaje din episoadele I – IX ale îndrăgitei serii Star Wars. Fiecare dintre acestea se regăsește și într-o variantă holografică.

„Avem zilnic șansa să alegem binele, în toate provocările pe care le întâmpinăm. Anul acesta ne-am propus să aducem împreună spiritul Crăciunului și al Star Wars, într-o poveste cu și despre puterea darului și a binelui pe care îl putem face fiecare dintre noi“, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România

Aplicația K Master

Pentru a învăța să stăpânească Forța, clienții se pot antrena folosind aplicația K Master, prin intermediul căreia pot parcurge, chiar în magazine, un drum al dezvoltării, pentru a deveni Maestru Jedi. Cu probe, provocări captivante, experiențe de realitate augmentată și realitate virtuală, aplicația oferă o experiență complexă. Aceasta poate fi descărcată din App Store sau Google Play.

Mecanismul campaniei promoționale „Colecționează întreaga lume Star Wars”

La fiecare 50 de lei cheltuiți în magazin, clienții primesc automat un plic de culoare albastră cu două cartonașe colecționabile Star Wars, care pot fi obținute și la achiziționarea anumitor produse asociate campaniei, semnalizate în revista săptămânală Kaufland și la raft. Cartonașele din campania de tip colecție sunt disponibile și în plicuri de culoare gri și pot fi cumpărate la prețul de 2 lei/set. Acestea pot fi adunate într-un album special, disponibil la prețul de 9,99 lei

Albumul conține, pe lângă cele 48 de spații pentru cartonașe, și 4 etape de învățare pentru cei care vor să știe cum să folosească Forța, sub formă de exerciții și informații utile pentru parcurgerea întregului traseu, de la novice la inițiat.

În magazine va exista un spațiu special destinat tuturor produselor incluse în campanie, inclusiv ochelarii VR dedicați aplicației K Master, ce pot fi achiziționați la prețul de 9,99 lei.

Kaufland lansează în România și prima colecția de haine inspirate din Star Wars, disponibilă exclusiv în magazinele sale 

În magazinele Kaufland din România va fi disponibilă prima serie de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, special concepută cu ocazia campaniei Star Wars, ce include  haine de zi și pijamale cu modele inspirate din noul film. Toate articolele sunt fabricate din bumbac organic, iar ambalajele sunt realizate din materiale sustenabile. 

Despre spotul TV creat de Kaufland și Disney

Cu ocazia campaniei, Kaufland și Disney au dezvoltat și un spot TV, ce îmbină povestea Kaufland de Crăciun cu lupta dintre bine și rău omniprezentă în saga Star Wars. Acesta poate fi vizionat pe canalul Youtube al companiei: www.kaufland.ro/spot-craciun.

Universul Star Wars la Kaufland

Pentru a descoperi personajele preferate din Star Wars și a se bucura de tombole cu premii galactice, precum și de multe alte surprize, Kaufland a pregătit pentru clienții săi evenimente dedicate,  în mai multe magazine din țară.

Calendarul evenimentelor în magazinele Kaufland:

  • București, magazinul din Barbu Văcărescu, nr. 120-144 – 3 decembrie, ora 18:00 
  • Constanța, magazinul din bulevardul Aurel Vlaicu, nr.218 – 4 decembrie, ora  18:00 
  • Timișoara, magazinul din strada Damaschin Bojinca, nr. 4 – 7 decembrie, ora 18:00 
  • Cluj, magazinul din strada Fabricii, nr.12 – 8 decembrie, ora 18:00
  • Iași, magazinul din strada Păcurari, nr.86M – 9 decembrie, ora 18:00

Kaufland România 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 127 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. 

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Kaufland lansează campania promoțională dedicată sărbătorilor de iarnă cu o tematică Star Wars
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: