Kaufland aniversează 5 ani de Kaufland Card și răsplătește loialitatea consumatorilor

Kaufland România aniversează 5 ani ai programului de loialitate Kaufland Card printr-o campanie de comunicare 360 intitulată „5 Ani de Lucruri Bune” cu premii în valoare totală de 2.500.000 lei.

kaufland

În 2019, Kaufland a făcut o promisiune clienților săi: „Lucrurile bune vin ușor cu Kaufland Card”. De atunci, Kaufland Card a devenit un simbol al loialității și al beneficiilor multiple, disponibile atât în format fizic, cât și digital. Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, clienții au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate bazate pe cumpărăturile lor, promovând un mod de cumpărături modern și sustenabil.

Campania Aniversară „5 Ani de Lucruri Bune”

În cadrul campaniei „5 Ani de Lucruri Bune”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, oferindu-le noi experiențe la cumpărături, promoții cu valabilitate extinsă și premii atractive. Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie – 5 noiembrie 2024 și include:

  • Promoții cu valabilitate extinsă: Reduceri atractive la superbranduri în fiecare dintre cele 9 săptămâni de campanie. În plus, clienții vor beneficia de un cashback suplimentar de 5% (calculat din prețul deja redus al produselor) direct în contul lor Kaufland Card, atunci când scanează cardul la cumpărături. Cashback-ul se va aloca sub formă de cupon Kaufland Card activabil, începând cu 18 noiembrie.
  • Tragere la sorți: Clienții pot participa la tragerea la sorți simplu și rapid: trebuie doar să facă o achiziție de minimum 50 de lei și să scaneze Kaufland Card la casă. Astfel, vor fi automat înscriși în tragerea la sorți, fără alți pași suplimentari.
  • Premiile includ 5 mașini BMW albastre Seria 3, 50 aparate de gătit Tefal Cook4me, 500 cupoane de 500 lei, 5000 cupoane de 100 lei și 50.000 de produse cadou sub formă de cupon de reducere Kaufland Card.
  • Roata Brandurilor bune: În fiecare săptămână, clienții care fac cumpărături în valoare de minimum 50 de lei au șansa să învârtă roata brandurilor din aplicație pentru a participa la o tragere la sorți cu premii în cupoane de reducere Kaufland Card și, în plus, pot obține pe loc discounturi suplimentare, de până la 45%, la produse dintr-o gamă largă de branduri, tot sub formă de cupon Kaufland Card.

Campania este sprijinită printr-o comunicare de tip 360, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland pregătește o serie de activări interactive și surprize digitale care vor transforma experiența clienților într-una memorabilă. De la campanii inovatoare pe rețelele sociale și colaborări cu influenceri de top, până la conținut exclusiv și oferte personalizate,  fiecare interacțiune va aduce un plus de entuziasm și valoare comunității.

Cupon de 40 de lei la trecerea la cardul digital

Kaufland încurajează clienții să treacă de la cardul fizic la cel digital, oferind clienților activi care-și folosesc cardul fizic de cel puțin 6 luni și aleg acum să își descarce aplicația și să treacă pe digital un cupon de 40 de lei pentru primul coș de cumpărături realizat cu scanarea Kaufland Card digital. Această tranziție nu doar că simplifică experiența de cumpărături, dar și aduce un beneficiu imediat pentru cei care adoptă soluțiile digitale.

Povestea Kaufland Card a început acum 5 ani, cu o promisiune către clienții noștri: să aducem lucruri bune mai ușor prin Kaufland Card. Astăzi, suntem mândri să sărbătorim acest succes împreună cu milioane de utilizatori fideli. Fiecare vizită la Kaufland devine mai plăcută și mai benefică, atât pentru bugetul familiilor, cât și pentru comunitate. Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută și eficientă. Vom continua să ne adaptăm și să îmbunătățim constant serviciile oferite”, spune Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Prin această campanie, retailerul continuă strategia de digitalizare și îmbunătățire constantă a serviciilor sale. Utilizarea cardului digital a crescut de la o cotă de 30% în 2019, la 70% în prezent, depășind semnificativ procentul de utilizare a cardului fizic. Aceasta demonstrează angajamentul retailerului de a oferi clienților o experiență de cumpărături modernă, rapidă și eficientă, consolidându-și poziția de lider pe piața de retail din România.

kaufland

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 181 de magazine în România. În 2023, retailerul a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Retailerul deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *