Kaufland România primește certificatul care atestă reducerea amprentei de carbon din partea Euro Pool System

Kaufland România primește certificatul care atestă reducerea amprentei de carbon din partea Euro Pool System. În 2020, compania a reușit să genereze cu 3.389 mai puține tone de CO2, datorită politicii de sustenabilitate și a eforturilor constante de a proteja mediul înconjurător.

kaufland

Acest rezultat vine în urma deciziei Kaufland de a introduce utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton.

Astfel, cele peste 3000 de tone de CO2 reduse echivalează cu plantarea unei păduri de 564 de copaci, care ar genera oxigen suficient pentru aproximativ 2000 de oameni.

Reducerea amprentei de carbon

Reducerea amprentei de carbon este esențială pentru protejarea climei, iar Kaufland și-a luat angajamentul de a integra sustenabilitatea în toate acțiunile sale.

Pentru acest certificat, au fost luate în calcul cele 10.031.149 de rotații ale lăzilor EPS, pe parcursul anului 2020.

Instrumentul de calcul a fost dezvoltat de fundația Stiftung Initiative Mehrweg (SIM) din Germania, aprobat anterior de institutul Fraunhofer IBP din Stuttgart. Fundația a fost înființată în 1996 cu scopul de a crește gradul de conștientizare a reducerii deșeurilor în industria retailului.

Obiectivul principal al studiului a fost acela de a cuantifica emisiile de gaze cu efect de seră ale recipientelor din plastic pliabile reutilizabile și ale ambalajelor de carton de unică folosință și de a le compara ulterior. Pentru a atinge acest obiectiv au fost luate în considerare procesele implicate de-a lungul întregului lanț valoric al ambelor sisteme, pe baza performanței lor reale de transport.

Euro Pool System

Euro Pool System este principalul furnizor de logistică în domeniul ambalajelor reutilizabile în lanțul de aprovizionare european cu produse proaspete. Lăzile reutilizabile din plastic au o durată medie de viață de peste șapte ani și reprezintă o alternativă sustenabilă pentru ambalajele de unică folosință.

Kaufland se implică constant în acțiuni de protejare a mediului înconjurător și și-a asumat să susțină și să contribuie la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) lansate de Organizația Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 143 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *