Kaufland România inaugurează pe 11 august două magazine, la Baia Mare și Hațeg și generează aproximativ 150 de locuri de muncă în total, în cele două orașe. Prin aceste deschideri, compania ajunge la o rețea națională de 155 de hipermarketuri.
Magazinul din Baia Mare
Al treilea magazin din Baia Mare se află pe Bd. București, nr. 100, construit pe o suprafață totală construită de peste 6.000 m2, dintre care peste 3.300 m2 sunt destinați spațiului interior de vânzare. Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și activități speciale în parcarea magazinului.
Magazinul are disponibile 280 locuri de parcare, dintre care 10 pentru persoane cu dizabilități și 8 pentru părinți. Pentru cei care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.
Programul de funcționare va fi cuprins de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 22:00, iar duminica – între 8:00 și 20:00.
Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu 10 case de marcat standard și alte 6 case expres de tip self check-out.
Galeria comercială oferă clienților accesul la o varietate de magazine și servicii, printre care o farmacie, un magazin cu produse bio, florărie, bancomat, magazin GSM, cofetărie, patiserie și pizzerie.
Magazinul din Hațeg
Noul magazin din Hațeg este situat pe Str. Nicolae Titulescu, nr. 39 și este prima locație a retailerului dintr-un oraș cu mai puțin de 10.000 locuitori.
Hipermarketul are o suprafață totală de peste 4.800 m2, dintre care peste 2.600 de m2 sunt destinați spațiului interior de vânzare și își așteaptă clienții zilnic, de luni până sâmbătă între 07:30-22.00, iar duminică de la 08.00 până la 20:00.
Parcarea are o capacitate de peste 250 de locuri, dintre care opt pentru persoanele cu dizabilități, șase pentru părinți, două stații de încărcare pentru mașinile electrice și rasteluri pentru biciclete.
Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială, unde consumatorii vor găsi o cofetărie, o farmacie și un magazin cu produse pentru animalele de companie.
Kaufland pune la dispoziția clienților din Hațeg un număr de 12 case de marcat, dintre care 4 expres, de tip self check-out, pentru plata rapidă și sigură a cumpărăturilor.
Sortimentele de produse
Kaufland Baia Mare și Kaufland Hațeg, inaugurate astăzi, au un sortiment extins de legume și fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Ambele magazine nou deschise integrează principiile sustenabilității și sunt prevăzute cu infrastructuri de reciclare, unde clienții sunt recompensați pentru ambalajele colectate:
- La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
- Tot în interiorul magazinului, clienții pot recicla ambalaje folosind automatul tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții primesc cupoane de extra-reducere drept recompensă, ce pot fi folosite în magazin.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 155 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail