Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al 26-lea magazin din București. Prin această investiție, compania creează 80 de noi locuri de muncă.
Noul magazin Kaufland este situat pe Șoseaua Vergului nr. 59, Sector 2, și are o suprafață totală de aproximativ 6.000 mp, dintre care peste 3.300 mp sunt dedicați spațiului interior de vânzare.
Hypermarketul va fi deschis pentru public începând de joi, 18 decembrie, și va funcționa zilnic, între orele 07:00 și 22:30, de luni până sâmbătă, respectiv între 08:00 și 20:30, duminica.
Promoții speciale la inaugurare
Cu ocazia inaugurării, clienții sunt așteptați cu promoții speciale, la alimente și produse non-alimentare, precum și 30% reducere la toată gama de accesorii auto, în limita stocului disponibil. Printre produsele incluse în ofertă se regăsesc: portocale la 4,99 lei/ kg, preț redus de la 6,99 lei/kg, carne tocată de porc Vreau din România la 14,99 lei/kg, preț redus de la 19,33 lei/kg, cârnați de porc în maț de porc, la 16,99/kg, preț redus de la 26,46 lei/kg; pulpe de pui cu spate refrigerate Vreau din România la 9,29 lei/kg, preț redus de la 11,70 lei/kg, cafea măcinată Julius Meinl Prasident 500g la 43,99 lei/bucată, preț redus de la 54,99 lei/bucata, zahăr alb Diamant la 3,59 lei/ kg, preț redus de la 4,19 lei/kg, Bonito Vinedo vin roșu sec Cabarnet Sauvignon la 6,99 lei/0,75 l, preț redus de la 13,99lei/0,75 l, Blender putere 600 W SWITCH ON la 99,99 lei/bucată, preț redus de la 212,51 lei/bucată, și multe alte produse.
În plus, clienții care folosesc K-Scan la cumpărături în perioada 18 decembrie – 31 decembrie vor primi în Kaufland Card un cupon de 10% reducere. Cuponul este valabil o singură dată, în perioada 08 – 21 ianuarie 2026, pentru un coș de până la 1.000 lei, exclusiv în noul magazin din București.
Hypermarketul dispune de o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de 20 de metri, raion de pește proaspăt, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare.
La punctul Grill din exterior, clienții se pot bucura de un meniu variat, cu preparate gustoase și gata de savurat: pui rotisat (două sortimente), crispy și nuggets de pui, cartofi prăjiți, mici, ceafă de porc și cârnați Thuringer. Oferta este completată de o selecție de băuturi răcoritoare.
Pentru o experiență rapidă la cumpărături, magazinul pune la dispoziția clienților 16 case de marcat: 10 express, de tip self check-out, și 6 standard. Clienții au la dispoziție și serviciul K-Scan, care le permite să își scaneze singuri produsele în timpul vizitei în magazin și să finalizeze plata rapid, fără a mai trece pe la casa de marcat.
Pentru a asigura accesibilitatea, hypermarketul dispune de o parcare cu 221 de locuri, dintre care 9 sunt dedicate persoanelor cu dizabilități, 9 pentru părinți, 5 prevăzute cu stații de încărcare pentru mașini electrice și 9 locuri pentru biciclete.
Galeria comercială oferă clienților acces la o varietate de magazine și servicii, printre care Farmacia Help Net, magazinul Inmedio (ziare, reviste și tabac), optica medicală Rimma Optic, magazinul de produse naturiste Remediu, pizzeria Stage Pizza și cofetăria Oli. În plus, sunt disponibile automate de cafea Dallmayr și Nestlé, lockere Sameday și FANbox pentru ridicarea coletelor, o stație de plată SelfPay, un ATM SIBS și serviciul de tăiere chei Silkeys.
Sisteme de colectare separată
Pentru a încuraja comportamentele ecologice în rândul clienților, noul magazin Kaufland din București integrează și sisteme de colectare separată, precum:
- În exteriorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare self-service, prevăzut cu patru guri de colectare, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici PET-uri, sticle și doze de metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
- În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.600 de magazine în 8 țări, peste 157.000 de angajați și o rețea de peste 190 de magazine în România. În 2024, Kaufland România a primit pentru a șasea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare



