Kaufland a deschis ieri, 23 septembrie 2020, un magazin în nordul Bucureștiului, pe strada Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6, la intersecția dintre șoseaua de Centură și Șoseaua București Târgoviște. Noul magazin are numeroase facilități ecologice, automate de reciclare a ambalajelor din plastic, raioane cu sortimente extinse de legume-fructe, precum și un spațiu exterior de vânzare. Cel mai nou magazin Kaufland oferă clienților un concept premium, pe o suprafață de vânzare de peste 3.000 de metri pătrați. Acesta este al 16-lea magazin al rețelei Kaufland România din capitală, care la nivel național a ajuns la 134 de unități.
Prin deschiderea noului magazin, compania creează încă 100 de locuri de muncă noi și contribuie astfel la dezvoltarea economică.
Situat pe o suprafață totală generoasă de peste 20.000 metri pătrați, incluzând și terenul exterior, și un spațiu de vânzare de 3.100 metri pătrați, magazinul își așteaptă clienții de la 07:30 și până la 22:30 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08:00 la 21:30.
Parcarea oferă 214 locuri, din care 9 pentru persoane cu dizabilități, 9 pentru părinți și rasteluri pentru biciclete.
Magazinul este dotat cu un raion extins de legume-fructe, cu un sortiment variat, vitrină cu servire asistată ce include și un raion de pește proaspăt, raioane de brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard și alte 6 express tip self-service.
Cu ocazia deschiderii, clienții vor găsi reduceri la produse din pește, legume-fructe, brutărie, precum și la articole nealimentare.
În exteriorul magazinului se află și un punct Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate, cu un meniu ce include și preparate de pui, clasice sau speciale, precum nuggets sau crispy.
Galeria comercială și exteriorul magazinului
În galeria comercială a magazinului, clienții au acces și la o zonă de Food Court, cu pizza și prăjituri, o farmacie, dar și un salon de înfrumusețare cu coafor.
În exteriorul magazinului, în parcare, este amenajat un spațiu special de vânzare a articolelor nealimentare de sezon.
Magazinul oferă facilități eco, fiind prevăzut cu două stații e-charge de încărcare a mașinilor electrice în regim Fast Charge, cu încărcare rapidă, în circa o oră.
Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.
Reciclarea ambalajelor
De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare. Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.
Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland.
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 magazine în 7 țări și o rețea de 133 magazine în România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.