Kaufland România a inaugurat un nou magazin în Balș, județul Olt pe Str. Nicolae Bălcescu nr. 192 și reprezintă cel de-al 147-lea hipermarket din rețea. Odată cu deschiderea magazinului, se creează peste 80 de locuri noi de muncă.
Nou hipermarket Kaufland
Hipermarketul dispune de o suprafață totală construită de peste 4.500 metri pătrați, dintre care peste 2.500 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.
În această perioadă, programul de lucru obișnuit va începe de la 07:30 și până la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminica, de la 08:00 la 20:00. Pe 24 decembrie magazinul va fi deschis în intervalul 07:00-18:00, iar în zilele de 26.12., 31.12. și 02.01., magazinul își așteaptă clienții între ora 09:00 și ora 18:00.
Noul magazin Kaufland din Balș oferă o parcare generoasă, cu peste 220 de locuri, dintre care 9 sunt alocate persoanelor cu dizabilități, iar 9 locuri părinților. În plus, clienții vor avea acces și la o stație de încărcare pentru mașinile electrice și rasteluri pentru biciclete. De asemenea, în parcarea magazinului este amenajat un cort cu produse non-alimentare la prețuri promoționale.
Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard, raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată – cu o lungime de peste 16 metri, pentru a acomoda o varietate mare de produse proaspete – brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Serviciile oferite în cadrul galeriei comerciale
La punctul Grill, din exterior, clienții sunt invitați să descopere meniul diversificat de mâncăruri savuroase, gata preparate – mici, ceafă de porc, turinger, cabanoși, hot dog, pui rotisat, pulpe de pui, crispy fillet, nuggets și cartofi prăjiți.
În galeria comercială, clienții au acces și la o farmacie, o cofetărie și un magazin cu articole dedicate animalelor de companie
Kaufland încurajează practicile prietenoase cu mediul și în rândul clienților. Astfel, noul magazin din Balș este prima locație Kaufland care dispune de un automat de tip self-service pentru reciclarea ambalajelor, instalat în interiorul magazinului. Aici, clienții pot colecta ambalaje precum PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), primind în schimbul acestora cupoane de reducere.
De asemenea, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Magazinul oferă toate măsurile sporite de protecție și prevenție împotriva Covid-19 necesare în această perioadă. Astfel:
- Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
- Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
- Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
- Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
- Toți angajații au echipamente de protecție și cunosc măsurile de prevenție, având la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
- În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;
Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 147 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Buna dimineața asi dori sa va antreb mai faceți angajări ca muncitor necalificat?detalii pe whatap 0723818823
Mulțumesc