Kaufland deschide al doilea magazin din municipiul Roman și creează 80 de noi locuri de muncă în județul Neamț

În prag de Sărbători, Kaufland România deschide un nou magazin situat în municipiul Roman, județul Neamț, acesta fiind hipermarketul cu numărul 137 al rețelei la nivel național.  

Kaufland

Prin această investiție sunt create 80 de noi locuri de muncă, Kaufland România sprijinind astfel dezvoltarea economiei locale.

Noul magazin se află pe strada Mihai Viteazu, nr. 13 și este al doilea din oraș. Acesta are o suprafață totală construită de peste 5.300 de metri pătrați, dintre care peste 2900 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.

În această perioadă, programul de lucru va fi de la 07.00 și până la 21.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 08.00 la 20.00.

Parcarea oferă 200 de locuri, ce includ și locuri speciale pentru persoane cu dizabilități, pentru părinți și rasteluri pentru biciclete.

Magazinul este dotat cu o virtină extinsă cu servire asistată, de 21,5 metri, precum și raioane de legume fructe, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Magazinul este dotat în exterior și cu un Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

Magazinul promovează sustenabilitatea și oferă clienților acces la trei infrastructuri ecologice:

  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenieși vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
  • În parcare, clienții au la dispozițiestații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
  • Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje- PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizatede clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri deprotecție din plexiglas;
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată aumăști de protecție și, după caz, viziere;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 137 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *