Kaufland deschide un hipermarket la Târnăveni, județul Mureș, iar rețeaua națională ajunge la 142 de unități

Kaufland România își continuă planurile de expansiune pentru 2021 și inaugurează pe 22 aprilie 2021 un magazin în Târnăveni, județul Mureș, ajungând la o rețea națională de 142 de hipermarketuri. Prin deschiderea acestui magazin, compania creează 75 de locuri de muncă noi, prin care contribuie la dezvoltarea economică a comunității locale.

kaufland

Noul magazin din Târnăveni, jud. Mureș, este situat pe Strada Victoriei nr.15 A, și are o suprafață totală de peste 4500 metri pătrați, dintre care peste 2700 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.

Programul de lucru

În această perioadă, programul de lucru se va alinia restricțiilor în vigoare impuse de autorități și va începe de la 7:00 și până la 21:00, de luni până duminică.

Magazinul are o parcare cu 191 de locuri, din care 8 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 6 pentru părinți și 12 rasteluri pentru biciclete. Totodată, noua locație dispune și de o stație e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.

Hipermarketul este prevăzut cu 6 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Raioanele magazinului Kaufland Târnăveni

Kaufland Târnăveni dispune de un raion extins de legume și fructe,  vitrină cu servire asistată, de 22,5 metri, cu produse proaspete. În plus magazinul dispune și de brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

În galeria comercială, clienții au acces și la o pizzerie, un magazin naturist, o farmacie, un punct de schimb valutar și un bancomat.

Magazinul integrează și infrastructuri de reciclare pentru clienți și oferă astfel un automat de colectare a deșeurilor tip self-service, cu două aparate de colectare și capacitate mărită de stocare a recipientelor. Pentru a încuraja reciclarea în rândul clienților, cei care folosesc automatul primesc cupoane de reducere în schimbul deșeurilor depuse.. Aici, ei pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).

Kaufland promovează sustenabilitatea și oferă clienților în magazin și prima infrastructură de colectare și reciclare a produselor de îngrijire personală și a locuinței. Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Magazinul nou deschis la Târnăveni este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizatede clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri deprotecție din plexiglas;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 142 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *